وهابیت مشكل جهان امروز است
کد خبر: 3468377
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
رئیس مرکز فرهنگی مرسیلیا در فرانسه:

وهابیت مشكل جهان امروز است

گروه بین‌الملل: اسماعیل مرایمی در دیدار با رایزن فرهنگی ایران در الجزایر با تأکید بر ضرورت همزیستی پیروان مذاهب اسلامی و ادیان الهی، مشکل جدی جهان اسلام را تفکرات وهابی و تکفیری دانست.

وهابیت مشكل جهان امروز است

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سيدعبدالامير موسوی‌بدر، رايزن فرهنگی ایران در الجزاير با اسماعیل مرایمی، رئیس مرکز فرهنگی مرسیلیا ـ فرانسه، در محل رایزنی فرهنگی ايران دیدار و در مورد مسائل فرهنگی، اجتماعی و آموزشی الجزایری‌های مقیم فرانسه و شهر مرسیلیا در جنوب فرانسه، گفت‌وگو كرد.

رئیس مرکز فرهنگی مرسیلیا ـ فرانسه در اين ديدار خواستار همکاری با ایران در خصوص ایجاد دوره‌های آموزشی علمی و حرفه‌ای برای الجزایری‌های مقیم مرسیلیا، شد.

مرايمی كه دارای اصليتی الجزايری است و در فرانسه زندگی می‌كند، همچنين در سخنانی بر ضرورت همزیستی پیروان مذاهب اسلامی و ادیان الهی تأکید كرد و مشکل جدی جهان اسلام را تفکرات وهابی و تکفیری دانست.

یادآور می‌شود، اسماعیل مرایمی، رئیس مرکز فرهنگی مرسیلیا ـ فرانسه در اواسط بهمن‌ماه سال جاری، به‌منظور بازدید از توانمندی‌های فرهنگی، آموزشی و سیاحتی کشورمان، عازم تهران خواهد شد.

captcha