دختر اردنی، 7 ماهه حافظ کل قرآن شد
کد خبر: 3469298
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

دختر اردنی، 7 ماهه حافظ کل قرآن شد

گروه بین‌الملل: «هدیل سعید الصیداوی»، دختر 12 ساله اردنی، به مدت هفت ماه توانست حافظ کل قرآن شود.

دختر اردنی، 7 ماهه حافظ کل قرآن شد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه اردنی «الرأی»، شاید برای برخی‌ها حفظ کامل قرآن توسط دختری 12 ساله امری عادی و معمولی باشد، اما آنچه «هدیل سعید الصیداوی» را ممتاز کرده، این است که وی به مدت تنها 7 ماه حافظ کل قرآن شد و این مسئله امتیاز بزرگی برای این قرآن‌آموز اردنی به شمار می‌آید.

وی که قرآن‌آموز مرکز «أبی دجانه» شهر «الرمثا»ی اردن است، توانست با اراده و پشتکار به مدت تنها 7 ماه تمامی قرآن کریم را حفظ کند.

الصیداوی درباره تجربه خود در حفظ قرآن می‌گوید: «من در حالی در شعبه حافظان مرکز قرآنی أبی دجانه شهر «الرمثا» ثبت‌نام کردم که تنها حافظ سه جزء قرآن بودم، اما با پشتکار، تلاش و سخت‌کوشی توانستم در مدت زمانی که یک رکورد محسوب می‌شود، حفظ قرآن را به پایان برسانم».

این دختر حافظ قرآن اردنی با اشاره به این که وی آروز دارد معلم قرآن شود، گفت: «قرآن مانعی برای تحصیلات و برتری من نیست و من از زمانی که شروع به حفظ قرآن کردم، بینش و آگاهی من بیشتر شد».

لازم به ذکر است، پیش از این نیز «نور أبو اللیل»، دختر 8 ساله اردنی توانسته بود قرآن را به طور کامل حفظ کند و کوچکترین دختر حافظ قرآن این کشور لقب بگیرد.

captcha