طرح قرآنی «الشفیع» در کویت بررسی می‌شود
کد خبر: 3470178
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

طرح قرآنی «الشفیع» در کویت بررسی می‌شود

گروه بین‌الملل: نخستین گردهمایی بررسی طرح بین‌المللی آموزش حفظ قرآن «الشفیع»، ششم و هفتم بهمن‌ماه سال جاری در کویت برگزار می‌شود.

طرح بین‌المللی قرآنی «الشفیع» در کویت بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «الحوار»، این گردهمایی با هدف بررسی جوانب مختلف طرح بین‌المللی آموزش حفظ قرآن «الشفیع» در سالن آمفی‌تئاتر شورای بین‌المللی خیریه اسلامی در شهر «السره» کویت برگزار خواهد شد.
 
طرح قرآنی «الشفیع»، یکی از پروژه‌های شورای بین‌المللی خیریه اسلامی است که با هدف همگانی‌کردن حفظ قرآن در کشورهای مختلف جهان و با همکاری مجموعه «رؤی» کویت اجرا می‌شود.
 
«هناء الغریب»، مسئول بخش اطلاع‌رسانی گردهمایی مذکور، در این‌باره گفت: طرح آموزش حفظ قرآن «الشفیع»، یکی از پروژه‌های موفق شورای بین‌المللی خیریه اسلامی به شمار می‌رود که از سال 2011 میلادی اجرا شده است.
 
وی عنوان کرد: شورای بین‌المللی خیریه اسلامی این طرح را که به تازگی در 25 کشور جهان آغاز شده، در راستای آموزش حفظ قرآن و احکام و معانی این کتاب الهی و پرورش نسل جدید مسلمانان بر اساس آموزه‌های والای قرآن اجرا می‌کند.

هناء الغریب اضافه كرد: این شورا تلاش می‌کند که طرح قرآنی «الشفیع» را به پروژه‌ای جهانی در زمینه آموزش حفظ قرآن تبدیل کند.
 
برگزاری نمایشگاه قرآنی از برنامه‌های حاشیه‌ای این گردهمایی دو روزه خواهد بود.

یادآوری می‌شود؛ مقر شورای بین‌المللی خیریه اسلامی در کویت است و «عبدالله المعتوق»، مشاور امیر کویت ریاست آن را بر عهده دارد.
captcha