امام(ره) چهره استکباری آمریکا و اسرائیل را به جهانيان شناساند
کد خبر: 3471630
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
رئیس مؤسسه‌ «نعمت الجواهر» اندونزي:

امام(ره) چهره استکباری آمریکا و اسرائیل را به جهانيان شناساند

گروه بین‌الملل: «حبيب حسن العطاس» در ديدار با رایزن فرهنگی کشورمان در اندونزی از امام خمینی‌(ره) به عنوان تنها شخصیتی در جهان ياد كرد كه چهره استكباري آمریکا و اسرائیل را به جهانيان شناساند.

ادیت‌شده//امام(ره) چهره استکباری آمریکا و اسرائیل را به جهانيان شناساند

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، عباس فاموري، سرپرست رایزنی فرهنگی ایران در اندونزي با حبیب حسن العطاس، رئیس مؤسسه نعمت الجواهر و مؤسسه تازه تأسیس حضرت امام خمینی(ره) اين كشور، ديدار و گفت‌و‌گو كرد.

حبيب حسن العطاس در این ديدار از امام خمینی‌(ره) به عنوان تنها شخصیتی در جهان ياد كرد كه چهره واقعی و استكباري آمریکا و اسرائیل را به جهانيان شناساند.
 
وی در اين ديدار در خصوص فعاليت‌هاي مؤسسات تحت نظر خود گفت: مؤسسه نعمت الجواهر طی سال‌های اخیر تأسیس کردم تا بتوانم به کودکان و نوجوانان منطقه بوگور اندونزي، خدمات آموزشی ارائه دهم، فعالیت این مؤسسه سال‌هاست ادامه دارد. در همین راستا برای فعالیت‌های آموزشی، مؤسسه دیگری هم به نام حضرت امام خمینی(ره) در سال 2015 میلادی تأسیس كردم.
 
العطاس همچنين درباره روند نشر فرهنگ اهل بیت‌(ع) در اندونزی، گفت، از زمان کودکی، داستان‌های اهل بیت(ع) از جمله فضایل امام علی(ع) را از والدین خود می‌شنیدیم، بنابراين علاقه و عشق نسبت به آنها داشته و داریم.
 
حبیب حسن العطاس در ادامه ابراز کرد: خوشبختانه محبان به فرزندان پیامبر(ص) (که در مناطق جنوب شرق آسیا به «حبیب» معروف هستند) در همه نقاط جهان وجود داشته و به ترویج آموزه‌های اهل بیت(ع) پرداخته‌اند. از جمله آنها، حضرت امام خمینی(ره) بود که موفق شد انقلاب اسلامی را پیروز کند و رهبری ملت مسلمان ایران را به عهده گیرد.
 
وي تأكيد كرد: حضرت امام خمینی(ره) تنها شخصیتی در جهان بود كه علیه آمریکا و ایادی آن در منطقه جنگید و ملت ایران و سایر مردم جهان را از چهره واقعی مستکبرانی همچون آمریکا و اسرائیل، آگاه کرد.
 
پس از آن عباس فاموری، از تلاش‌های حبیب حسن العطاس قدردانی و اظهار كرد: رايزني فرهنگي ايران در اندونزي تلاش خواهد کرد تا کلاس‌های زبان فارسی برای کودکان و نوجوانان تا مقطع دبیرستان را در مؤسسات آموزشی نعمت الجواهر و حضرت امام خمینی(ره) برگزار كند و سپس با برنامه‌ریزی فرهنگ و تمدن ایران اسلامی در مؤسسه امام خمینی(ره) را تحت عنوان ایران‌شناسی به علاقمندان معرفی کند. همچنين در صورت موافقت، برای پشتيباني از فعالیت‌های قرآنی در اين مؤسسه‌ها نیز اعلام آمادگي خواهیم کرد.
captcha