قرآن؛ پرفروش‌ترین کتاب نمایشگاه کازابلانکا
کد خبر: 3477528
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

قرآن؛ پرفروش‌ترین کتاب نمایشگاه کازابلانکا

گروه بین‌الملل: قرآن و کتاب‌های ویژه کودکان درصدر پرفروش‌ترین کتاب‌های عرضه‌شده در بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب شهر «کازابلانکا»ی مراکش قرار گرفت.

نسخه‌های قرآن؛ پرفروش‌ترین کتب نمایشگاه «کازابلانکا»


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «hespress.com»، بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مراکش، 22 بهمن تا دوم اسفندماه در شهر کازابلانکا برگزار و با استقبال گسترده مؤسسات انتشاراتی و بازدیدکنندگان مواجه شد.

مؤسسه انتشاراتی «السلفیه» مراكش كه يكی از انتشارات شرکت‌کننده در نمایشگاه «کازابلانکا» بود، پرفروش‌ترین کتاب‌‌های این دوره از نمایشگاه را نسخه‌های قرآن و کتاب‌های ویژه کودکان اعلام کرد.

کمیل حب‌الله، مدیر مؤسسه انتشاراتی «إفریقیا الشرق» مراکش نیز در این باره گفت: استقبال مؤسسات انتشاراتی و مردم از این دوره از نمایشگاه در مجموع خوب بود و نمایشگاه با موفقیت برگزار شد.

وی افزود: این مؤسسه راهبردی قوی در چاپ کتب و نشر علوم و معارف دارد و کتاب‌های متنوعی در زمینه ادبیات، نقد، رمان، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، مطالعات اسلامی، فقه، فلسفه و مردم‌شناسی منتشر می‌کند.

کمیل حب‌الله تصریح کرد: مؤسسه انتشاراتی «إفریقیا الشرق» امسال نیز همچون سال‌های گذشته فروش خوبی داشت و ما همه ساله تلاش می‌کنیم که کتاب‌های جدید و چاپ اولی برای خوانندگان کتب و بازدیدکنندگان ارئه دهیم.

این در حالی است که با وجود استقبال خوب بازدیدکنندگان از بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کازابلانکا، نشست‌هایی که در سالن‌های مختلف نمایشگاه با حضور شخصیت‌های فرهنگی، نویسندگان و علمای دینی از ملیت‌های مختلف برگزار شد، با استقبال مواجه نشد.

captcha