سازمان فرهنگ و ارتباطات رحلت آيت‌الله واعظ طبسي را تسليت گفت
کد خبر: 3480428
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

سازمان فرهنگ و ارتباطات رحلت آيت‌الله واعظ طبسي را تسليت گفت

گروه بین‌الملل: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي با صدور پيامي، رحلت عالم مجاهد و فقيه مبارز، «حضرت آيت‌الله واعظ طبسي» را تسليت گفت.

سازمان فرهنگ و ارتباطات رحلت آيت‌الله واعظ طبسي را تسليت گفت

به گزارش خبر
گزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اداره‌كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، متن پيام به شرح ذيل است:

«بسمه تعالي

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم مجاهد و فقيه مبارز و يار ديرين حضرت امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب، «حضرت آيت‌الله واعظ طبسي» را به ساحت قدس رضوي، حضرت بقيه‌الله‌الاعظم(عج)، مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي)، مردم ولايت‌مدار ايران اسلامي و بيت معزز آن مرحوم تسليت عرض مي‌نماييم.

آن فقيه مجاهد، از مبارزان سلف در برابر رژيم ستم‌شاهي به‌ويژه در خط خراسان و از همراهان مؤثر نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و از ياران امام راحل عظيم‌الشأن (رحمت‌الله‌عليه) و مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) بود كه بر اين اساس، سال‌هاي متمادي توليت گرامي‌ترين مرقد مقدس در ايران اسلامي را عهده‌دار و با كوششي مجدانه اين مسئوليت خطير را تا آخرين لحظه حيات به انجام رسانيد.

همچنين علاوه بر اين، نقش تأثيرگذار ايشان در جايگاه، نمايندگي مجلس خبرگان رهبري، عضويت در شوراي عالي انقلاب فرهنگي فراموش نشدني است.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي براي آن مرحوم از خداوند متعال رحمت واسعه ربوبي و براي عموم ارادتمندان به ويژه بيت معزز ايشان صبر و اجر مسئلت مي‌نمايد.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي

captcha