مراکش؛ میزبان ششمین همایش بین‌المللی اعجاز در قرآن و سنت
کد خبر: 3480586
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

مراکش؛ میزبان ششمین همایش بین‌المللی اعجاز در قرآن و سنت

گروه بین‌الملل: ششمین همایش بین‌المللی اعجاز در قرآن کریم و سنت نبوی، اردیبهشت‌ماه سال آینده به همت انجمن اعجاز علمی قرآن و سنت شعبه شمال مراکش، در شهر «تطوان» این کشور برگزار می‌شود.

مراکش؛ میزبان ششمین همایش بین‌المللی اعجاز در قرآن و سنت نبوی

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «طنجه24»، ششمین همایش بین‌المللی اعجاز در قرآن کریم و سنت نبوی در شهر تطوان مراکش با حضور تعداد زیادی از علما و اندیشمندان مراکش و دیگر کشورها برگزار می‌شود.

این همایش قرار است، روزهای 19 و 20 اردیبهشت‌ماه 1395 به میزبانی شعبه انجمن اعجاز علمی قرآن و سنت نبوی مراکش در شمال این کشور و با هماهنگی دانشکده اصول دین دانشگاه عبدالمالک السعدی مراکش برگزار شود.

بر اساس فراخوان منتشرشده از سوی برگزارکنندگان، این همایش با موضوع «اعجاز تشریعی در قرآن و سنت» و با شعار «قوانین اسلامی؛ پناهگاهی امن برای بشریت» برگزار خواهد شد.

تاکنون 5 دوره از این همایش برگزار شده که سه دوره آن با مشارکت دانشکده علوم شهر «تطوان» مراکش و با موضوع اعجاز علمی در قرآن و سنت برگزار شده و دو دوره نیز با همکاری دانشکده علوم میان‌رشته‌ای شهر مرتیل این کشور و با موضوع «اعجاز اقتصادی در قرآن و سنت» برگزار شده است.

ششمین همایش بین‌المللی اعجاز علمی در قرآن و سنت از نظر برگزارکنندگان آن، ایستگاهی علمی و محفلی ملی آکادمیک و مهم برای پیش‌بینی چشم‌انداز آینده محسوب می‌شود و بر اساس آنچه در فراخوان این همایش آمده است، شماری از شخصیت‌های علمی، دانشگاهی، دینی و اندیشمندان رشته‌های مختلف علمی از مراکش و سایر کشورها در این آن شرکت خواهند داشت.
captcha