تبيين نامه‌ مقام معظم رهبری به جوانان در تلويزيون غنا
کد خبر: 3483541
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

تبيين نامه‌ مقام معظم رهبری به جوانان در تلويزيون غنا

گروه بین‌الملل: نامه‌ مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) خطاب به جوانان اروپا و آمریکا با هماهنگی رايزنی فرهنگی ايران، در برنامه زنده تلويزيونی غنا تبيين شد.

تبيين نامه‌ مقام معظم رهبری به جوانان در تلويزيون غنا

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بنابر هماهنگی رايزنی فرهنگی ايران در غنا، نامه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) خطاب به جوانان اروپا و آمریکا در استودیوی تلویزیونی Homebase غنا، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

اهميت نامه برای همه جوانان مسلمان جهان
 
در اين برنامه، شیخ ادریس توپو، مدیر مؤسسه آل‌یاسین غنا اظهار كرد: هرچند خطاب اصلی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به جوانان اروپا و آمریکا بوده، لیکن محتوای بسیار مهم این پیام برای تمام جوانان مسلمان جهان اهمیت به‌سزایی دارد.
 
وی در ادامه سخنان خود گفت: این نامه که نشان‌دهنده احاطه کامل و به‌روز معظم له به شرایط فعلی اسلام در اقصی نقاط جهان است، نشان می‌دهد که دشمنان اسلام تلاش‌هایی علیه مسلمانان جهان (جوانان) انجام می‌دهند و به خوبی راه برون رفت و نجات مسلمانان را نشان می‌دهد.
 
مدیر مؤسسه آل ‌یاسین در بخشی ديگر از اين برنامه زنده تلويزيونی اذعان كرد: بی‌شک این نامه برای مسلمانان آفریقا از جمله کشور غنا به ویژه جوانان مسلمان این کشور، درس‌های بسیار آموزنده‌ای دارد.

captcha