برپایی مسابقات بین‌المللی قرآن با توجه به تجربیات گذشته
کد خبر: 3483752
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
عابد تأکید کرد:

برپایی مسابقات بین‌المللی قرآن با توجه به تجربیات گذشته

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس ستاد سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن گفت: همکاری و مساعدت در برگزاری هر چه با شکوه‌تر مسابقات بین‌المللی قرآن، خدمت به قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، عبدالرضا عابد، قائم‌مقام سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر لزوم برگزاری هرچه شکوهمند مسابقات بین‌ا‌لمللی قرآن کریم در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه سال آینده، اظهار کرد: در مورد ساختار ستاد مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، مشورت‌های فراوانی انجام و با تدبیر و هدایت‌های نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان تغییراتی در محتوای آن داده شده است.
وی گفت: انتخاب مسئولان کمیته‌های 10 گانه و همایش‌های قرآنی مسابقات در راستای انجام وظیفه و خدمت به اهل‌بیت و قرآن است و این افتخاری برای ما است و باید دوستان با تلاش و جدیت فراوان وظایف خود را در این راستا به خوبی انجام دهند.
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: بخشی از وظایف کمیته‌های مسابقات بین‌المللی قرآن کریم حتی در ایام تعطیلات عید نوروز باید پیگیری و انجام شود و مسئولان باید با استفاده از نقشه راه و تجربیات قبلی خود آنها را پیگیری کنند.
وی افزود: باید برای برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن، از تجربیات گذشته به نحو احسن استفاده کرد و توانمندی‌های بیشتری را در این راستا مورد استفاده قرار داد.
در پایان این مراسم احکام کمیته‌های 10گانه سی‌و‌سومین دوره مسابقات به مسئولان کمیته‌ها اعطا شد.
captcha