طعم رمضان در دانشگاه «مینه‌سوتای» آمریکا
کد خبر: 3486707
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

طعم رمضان در دانشگاه «مینه‌سوتای» آمریکا

گروه بین‌الملل: دانشجویان مسلمان دانشگاه مینه‌سوتا دلوث (UMD) با برگزاری نمایشگاهی به معرفی ماه مبارک رمضان و آداب و سنن مسلمانان در این ماه پرداختند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «Fox21»، این برنامه با عنوان «طعم رمضان در دانشگاه» به معرفی ماه رمضان و عید فطر به عنوان یکی از اعیاد مهم اسلامی و هدف و فلسفه این ماه پرداخت.

در این برنامه غذاهایی که معمولاً مسلمانان به هنگام افطار در طول ماه رمضان استفاده می‌کنند، ارائه شد.

انگلیسی/ طعم رمضان در دانشگاه مینه‌سوتای آمریکا

در طعم رمضان در دانشگاه، دانشجویان ضمن امتحان کردن غذاهای سنتی مسلمانان، در مورد قداست این ماه در فرهنگ اسلامی مطالب جدیدی آموختند.

معز احمد، از اعضای انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه مینه‌سوتا دلوث گفت: در طول این ماه حتی مسلمانانی که چندان پایبند نیستند هم تلاش می‌کنند بیشتر با خدا ارتباط برقرار کنند و با قرآن کریم انس بگیرند.

برنامه طعم رمضان در دانشگاه بخشی از هفته آشنایی با اسلام بود که از سوی انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه مینه‌سوتا دلوث برگزار شد.

دانشجویان مسلمان این دانشگاه همگام با دانشجویان مسلمان بسیاری از دانشگاه‌های دیگر آمریکا با برگزاری هفته آشنایی با اسلام تلاش می‌کنند که شناخت بهتری نسبت به اسلام و فرهنگ اسلامی به وجود آورند.

captcha