رقابت 8 متسابق در دومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان اردن
کد خبر: 3487754
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸

رقابت 8 متسابق در دومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان اردن

گروه بین‌الملل: دومین روز یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اردن ویژه بانوان امروز، 23 فروردین، با تلاوت 8 شرکت‌کننده ادامه یافت.

انگلیسی/ روز دوم مسابقات قرآن اردن با تلاوت 8 شرکت‌کننده ادامه یافت

سما بابایی، حافظ برجسته قرآن و نماینده کشورمان در یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن «الهاشمی» اردن ویژه بانوان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) با اعلام این خبر گفت: دومین روز این مسابقات از ساعت 10 صبح به وقت محلی آغاز شد و تا 3 بعدازظهر ادامه یافت.

وی افزود: در این زمان، 8 نماینده از کشورهای الجزایر، موریتانی، قرقیزستان، تونس، قطر، اندونزی، مراکش و امارات در جایگاه قرار گرفته و به سوالات کمیته داوران پاسخ دادند.

بابایی در مورد سطح شرکت‌کنندگان گفت: متسابقین این دوره از مسابقات از نظر حسن حفظ، رعایت قواعد تجوید و حسن قرائت در سطح بالایی قرار دارند.

این حافظ ارزشمند کشورمان ادامه داد: «من نیز به امید خدا فردا بین ساعت 10 تا 12 به وقت اردن تلاوت خواهم داشت».

سما بابایی افزود: فردا روز آخر مسابقات است، و روز چهارشنبه بازدیدهایی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده و روز پنج‌شنبه، 26 فروردین ماه نیز مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

یازدهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن «الهاشمی» اردن ویژه بانوان ظهر دیروز با برگزاری مراسم افتتاحیه در شهر امان، پایتخت اردن، کار خود را آغاز کرد و پنج متسابق از کشورهای مختلف در روز نخست با هم به رقابت پرداختند.

سه داور از کشور اردن، یک داور از لبنان و یک داور از کشور مراکش نیز قضاوت در این دوره مسابقات را بر عهده دارند.

سما بابایی از حافظان قرآن اهل تهران است که در مرحله فینال سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته حفظ کل بانوان با نمره ۸۵.۶۱ حائز رتبه ممتاز شد.

captcha