تجلیل رئیس سازمان اوقاف از بانوی برتر مسابقات قرآن اردن + فیلم
کد خبر: 3490743
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸

تجلیل رئیس سازمان اوقاف از بانوی برتر مسابقات قرآن اردن + فیلم

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه طی مراسمی از سما بابائی، حافظ کل قرآن کریم تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، نشست تجلیل از سما بابایی، حافظ کل قرآن کریم و دارنده رتبه اول مسابقات قرآن اردن در سال 95 بعد از ظهر امروز، اول اردیبهشت‌ماه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علی محمدی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف برگزار شد.

تجلیل رئیس سازمان اوقاف از بانوی برتر مسابقات قرآن اردن

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام علی محمدی، رئیس سازمان اوقاف اظهار کرد: ما افتخار می‌کنیم به موفقیت خانم بابایی و از زحمات ایشان، خانواده و مربیانشان تشکر می‌کنیم.

وی افزود: ان شاء الله، خانم سما بابایی، الگویی برای سایر بانوان باشد و کسانی که علاقه‌مند هستند پای سفره قرآن بنشینند.

همچنین سما بابایی، رتبه اول مسابقات قرآن اردن در سال 95 در این نشست گفت: شرایط مسابقات قرآن در اردن برایم متفاوت است و معمولاً در سالن مسابقات آقایان نیز حضور دارند و از نظر آنها تلاوت بانوان در مقابل آقایان مشکلی نیست.

تجلیل رئیس سازمان اوقاف از بانوی برتر مسابقات قرآن اردن

وی افزود: سال گذشته که نماینده کشورمان در مسابقات اردن حضور پیدا کرد، نامه‌ای به هیئت داوران نوشت و درخواست کرد در زمان تلاوتش آقایان سالن را ترک کنند که البته مسئولان اردن نیز پذیرفتن و با او همکاری کردند. بنده هم چنین رویه‌ای را امسال داشتم و از داوران و مسئولان مسابقات خواستم تا بهنگام تلاوت بنده آقایان سالن را ترک کنند که با تقاضای بنده موافقت شد.

این حافظ کل قرآن در ادامه گفت: در این دوره از مسابقات 20 نماینده از کشورهای مختلف حضور داشتند و فضای بسیار خوبی در این مسابقات رقم خورد. شرکت کنندگان در این مسابقات با زبان‌ها و فرهنگ‌های مختلف بودند اما قرآن زبان واحد و مشترک ما بود.

تجلیل رئیس سازمان اوقاف از بانوی برتر مسابقات قرآن اردن + فیلم

بابایی اضافه کرد: در مسابقات قرآن اردن بیشتر بحث حسن حفظ، ملاک بود و سطح مسابقات نیز خوب بود و همچنین حافظان شرکت‌کننده از سطح خوبی برخوردار بودند.تا سال گذشته مسابقات قرآن اردن در رشته‌های 10 جز، 20 جز و کل قرآن کریم برگزار می‌شد، اما امسال این مسابقات فقط در رشته حفظ کل بود.

در پایان این دیدار، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اهدای لوح تقدیر از سما بابایی حافظ کل قرآن کریم تجلیل کرد.

گزارش این دیدار را اینجا ببینید.

دریافت

captcha