برپایی بازارهای رمضانیه در لاهور پاکستان
کد خبر: 3492263
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

برپایی بازارهای رمضانیه در لاهور پاکستان

گروه بین‌الملل: 28 بازار ویژه ماه مبارک رمضان از روز 13 خرداد، چند روز پیش از آغاز ماه مبارک، در شهر لاهور پاکستان کار خود را شروع خواهند کرد.


برپایی بازارهای رمضان در لاهور پاکستان/ ادیت شده

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روزنامه «دیلی تایمز»، دولت ایالتی در لاهور تیم‌های ویژه‌ای برای بازرسی بازارهای رمضانی به منظور حفظ امنیت و سلامت شهروندان تشکیل داده و قوانینی نیز برای جلوگیری از کار کودکان و همچنین در دسترس بودن مواد غذایی تازه و سالم وضع کرده است.

محمد عثمان، مسئول هماهنگی منطقه لاهور در نشستی که برای بازبینی تدابیر امنیتی، در نظر گرفتن ظرفیت لازم برای پارک خودروها و تهیه مواد غذایی سالم، تازه و سلامت تشکیل شده،‌ گفت:‌ همه مکان‌هایی که بازارهای رمضان در آن برپا خواهد شد، مشخص شده و هدف از برپایی این بازارها فراهم آوردن حداکثر رفاه برای شهروندان است که با فضای معنوی ماه رمضان هماهنگی دارد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند مواد غذایی با کیفیت‌تر و ارزان‌تر را از این بازارها تهیه کنند.

عثمان تأکید کرد: تیم‌های نظارت نیز بررسی‌های لازم را خواهند داشت و با کسانیکه از قوانین وضع شده در این رابطه تبعیت نکنند، برخورد خواهد شد.

در این نشست مسئولان و نمایندگان شهرداری لاهور حضور داشتند و دستورات لازم در مورد فراهم آوردن شرایط برای برگزاری آئین‌های ماه مبارک رمضان را دریافت کردند.

آن‌ها فهرست کارهای بازارهای رمضان را ارائه و بررسی کردند و همچنین از راه‌اندازی اماکن خاص برای کمک به نیازمندان و فقرا در طول ماه مبارک رمضان خبر دادند.


captcha