اهتزاز پرچم حضرت عباس(ع) بر فراز حسینیه هند
کد خبر: 3492286
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

اهتزاز پرچم حضرت عباس(ع) بر فراز حسینیه هند

گروه بین‌الملل: صحن و گنبد حسینیه شهر «بنگلور» هندوستان شاهد برافراشته‌شدن پرچم گنبد مطهر حضرت عباس(علیه السلام) بود.

اهتزاز پرچم حضرت عباس(ع) بر فراز حسینیه هندوستان

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از شبکه جهانی کفیل، پرچم حضرت عباس(ع) بر فراز صحن و گنبد حسینیه شهر «بنگلور» هندوستان که شبیه مرقد اباالفضل(علیه السلام) است، در میان تکبیر، تهلیل و صلوات حاضران برافراشته شد.

شور و شوق حاضران در این مراسم دلیل بسیار روشنی از عمق عشق و علاقه مردمان این سرزمین به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام بود. مردمی که از آستان‌های مقدس به‌دور بوده و قلبشان برای زیارت این اماکن مقدسه در ضربان بوده و با شنیدن نام آن‌ها اشک از دیدگانشان جاری می‌شود.

حاضران در این مراسم برافراشته‌شدن پرچم حضرت عباس علیه السلام را در شهر خود مایه افتخار دانسته و از دست‌اندرکاران برگزاری این هفته فرهنگی تقدیر و تشکر نموده و گفتند: با برافراشته شدن پرچم حضرت عباس علیه السلام شادی ما مضاعف گردید، چرا که ابتدا به یمن میلاد امام علی علیه السلام و با حضور پرسنل عتبات مقدسه گردهم آمدیم و امروز با این مراسم بر شادی ما افزوده شد.

لازم به ذکر است، ساختمان گلدسته‌ها و گنبد حسینیه شهر بلنگور مشابه حرم مطهر حضرت عباس علیه السلام احداث گردیده و مومنان و عاشقان اهل بیت علیهم السلام از داخل و خارج این شهر برای دعا به این مکان می‌آیند.

جشنواره فرهنگی امیرالمومنین(علیه السلام)، سوم تا ششم اردیبهشت‌ماه برای چهارمین سال متوالی در کشور هندوستان برگزار شد.
captcha