هیئت خادمان آستان علوی؛ میزبان زائران کاظمین
کد خبر: 3494477
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

هیئت خادمان آستان علوی؛ میزبان زائران کاظمین

گروه بین‌الملل: هیئت خادمان آستان علوى با برپایی موکبی در شهر کاظمین از زائران عزادار سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) پذیرایی می‌کند.

هیئت خادمان آستان علوی میزبان زائران کاظمین

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس علوی، هیئت خادمان آستان علوی در آستانه 25 رجب و فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع)، موکب خدماتی ویژه‌ای در شهر کاظمین برپا کرده و خدمات مختلفی را به زائران و سایر دسته‌های عزاداری تقدیم می‌نمایند.

سیدعیسی الخراسانی، از اعضای شورای آستان مقدس علوی در این باره گفت: طی جلسه اخیر شورای آستان، رئیس شورا و تولیت محترم آستان علوی دستور دادند موکب بزرگ و مجهزی در نزدیکی شهر کاظمین برپا شود و شماری از خادمان آستان در آن به خدمت‌گذاری بپردازند.

مقداد الخراسانی از دیگر اعضای هیئت خادمان آستان علوی اظهار داشت: بیش از 80 نفر از خادمان آستان علوی در این موکب به خدمت‌رسانی مشغولند و شماری از خادمان هیئت قمربنی هاشم(ع) از شهر بصره و خادمان هیئت امیرالمومنین(ع) از شهر حله نیز به صورت افتخاری با ما همکاری می‌کنند.

مقداد الخراسانی افزود: موکب آستان علوی در شهر کاظمین روزانه 15 هزار بسته غذای تبرکی در سه وعده صبحانه و نهار و شام در بین زائران توزیع کرده و توزیع آب آشامیدنی و نوشیدنی‌های سرد و گرم به صورت 24 ساعته ادامه دارد و خدمات این موکب تا ظهر روز شهادت امام موسی کاظم(ع) ادامه دارد.

captcha