آغاز هفتمین دوره‌ مسابقات دوجانبه‌ قرآن «ارتش‌های ایران و عمان»
کد خبر: 3497172
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

آغاز هفتمین دوره‌ مسابقات دوجانبه‌ قرآن «ارتش‌های ایران و عمان»

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل تبلیغات و انتشارات ساعس ناجا از برگزاری هفتمین دوره‌ مسابقات دوجانبه‌ قرآن «ارتش‌های ایران و عمان» در 26 و 27 اردیبهشت‌ماه خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا رامیار، مدیرکل تبلیغات و انتشارات ساعس ناجا در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: هفتمین دوره‌ مسابقات دوجانبه‌ قرآن «ارتش‌های ایران و عمان» 26 و 27 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات با حضور متسابقانی از کشور ایران و عمان و به میزبانی ستاد فرماندهی ناجا برگزار می‌شود.

رامیار در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه هفتمین دوره‌ مسابقات دوجانبه‌ قرآن «ارتش‌های ایران و عمان» اظهار کرد: این مراسم از ساعت 8:45 دقیقه صبح با حضور حجت‌الاسلام علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام بهرامی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی ناجا، فرماندهی کل ناجا، کارکنان و خانواده‌های شهدای قرآنی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات و انتشارات ساعس ناجا اظهار کرد: در هفتمین دوره مسابقات قرآن ایران و عمان 14 متسابق از ایران و 14 متسابق از مان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی در ادامه با اشاره به تداخل برگزاری این دوره از مسابقات با مسابقات بین‌المللی قرآن ایران خاطرنشان کرد: به جهت اینکه ما برای برگزاری این دوره از مسابقات از چند ماه پیش با کشور عمان هماهنگ شده بودیم و آنها برای این دو روز اعلام آمادگی کرده بودند، قادر به تغییر زمان مسابقات نبودیم و همچنین با هماهنگی که با مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه داشتیم، مقرر شد که در برنامه اختتامیه حضور و سخنرانی داشته‌ باشند و این نکته را هم باید در نظر داشت که مسابقات ما صبح برگزار و مسابقات بین‌المللی قرآن ایران بعدازظهر برگزار می‌شود و این خود نشان دهنده این است که هیچ گونه تداخلی بین این دو مسابقه نیست.

رامیار در پایان یادآور شد، در نظر داریم که در اختتامیه هفتمین دوره‌ مسابقات دوجانبه‌ قرآن «ارتش‌های ایران و عمان» از خانواده شهدای قرآنی تجلیل شود.

captcha