تمسک به تعالیم قرآن؛ راهکاری برای مبارزه با افکار تکفیری‌ها
کد خبر: 3497430
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۱
نماینده عمان در مسابقات قرآن تأکید کرد:

تمسک به تعالیم قرآن؛ راهکاری برای مبارزه با افکار تکفیری‌ها

گروه بین‌الملل: نماینده کشور عمان در رشته قرائت سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن، تمسک به تعالیم قرآن کریم را مؤثرترین راه‌کار برای مبارزه با افکار تکفیری‌ها عنوان کرد.

«احمد بن ناصر القنوبی»، نماینده کشور عمان در رشته قرائت در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: مسلمانان باید به آموزه‌های دین مبین اسلام، قرآن کریم و سنت نبوی(ص) تمسک جویند؛ در صورتی‌که تعالیم والای قرآن کریم را خوب درک کنیم شکی نیست که در تصحیح چهره اسلام که متأسفانه برخی از گروه‌های افراطی آن را مخدوش کرده‌اند، مؤثر خواهیم بود.

وی افزود:
از سن نوجوانی در مسابقات قرآنی بسیاری در عمان شرکت کرد‌ه‌ام و جزو نفرات برتر بوده‌ام اما شرکت در مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران نخستین تجربه بین‌المللی من است.

القنوبی عنوان کرد: در عمان فعالیت‌ها و مسابقات بسیاری برگزار می‌شود و هم‌اکنون نیز مسابقات سراسری قرآن «سلطان قابوس» در حال برگزاری است.

نماینده رشته قرائت کشور عمان افزود:  مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران هر ساله باشکوه و عظمت بالایی برگزار می‌شود و ایران همیشه در انجام فعالیت‌های قرآنی پیشرو بوده است.

captcha