مسابقه پربازدیدترین ویدئوی خلاق درباره ماه رمضان
کد خبر: 3498790
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

مسابقه پربازدیدترین ویدئوی خلاق درباره ماه رمضان

گروه بین‌الملل: شبکه اشتراک فیلم یوتیوب از راه‌اندازی مسابقات «فانوس» (The Lantern)؛ اولین دوره مسابقات ویدئویی با هدف معرفی بهترین تلاش‌ها از سوی نهادها، رسانه‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی خلاق درباره ماه رمضان، خبر داد.

مسابقه پربازدیدترین ویدئوی خلاق درباره ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «GToday»، این مسابقه در سطح کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا برگزار می‌شود و در آن به تأثیرگذارترین ویدئوهای تبلیغاتی جایزه داده خواهد شد.

الگوریتمی طراحی شده که ویدئوی برنده را بر اساس میزان بازدیدها و به اشتراک‌گذاری‌ها در پایان ماه رمضان انتخاب می‌کند و بعد از این ماه برنده معرفی خواهد شد.

الکس برونوری، رئیس بخش آژانس‌های خلاق گوگل در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در این باره گفت: این جایزه اهمیت زیادی دارد زیرا ارزش‌های ماه مبارک رمضان را برجسته می‌کند و تصویر خوبی از جهان اسلام ارائه خواهد کرد.

وی همچنین گفت: این اولین نسخه برنامه فانوس است و امیدواریم بتواند به عرصه‌ای برای تقدیر از خلاقیت و سخت‌کوشی نهادها و شرکت‌های تبلیغاتی منطقه تبدیل شود.

captcha