پرده‌نگارهای قرآنی ویژه ماه رمضان منتشر شد
کد خبر: 3506151
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

پرده‌نگارهای قرآنی ویژه ماه رمضان منتشر شد

گروه فضای مجازی: پرده‌نگارهای قرآنی صفحه به صفحه مسجدنما ویژه ماه رمضان به تفکیک جزء و سوره منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، گروه فرهنگی مسجدنما که به دستیاری فعالان فرهنگی مساجد می‌پردازد،‌ در جدیدترین اقدام خود، پرده‌نگارهای قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان را منتشر کرد. مسجدنما، با رصد رشد روزافزون مساجد از فناوری‌های نوین در قرائت قرآن، نظیر استفاده از فراتاب (ویدئو پروژکتور) و پرده‌های نمایش، در جهت تکریم قرآن و برنامه‌های قرآنی، به تولید پرده‌نگار کل قرآن به دو صورت جزء به جزء و سوره به سوره اقدام کرده است.
با استفاده از این محصول، مشکل کمبود کتاب قرآن مناسب با خط درشت نیز مرتفع خواهد شد؛ چرا که در هر صفحه پرده‌نگارهای قرآنی مسجدنما، تنها فرازی از آیه یا آیات با خط درشت و خوانا و زیبا به همراه ترجمه فارسی روان بر پرده نمایش مسجد مقابل دیدگان همگان قرار خواهد گرفت.
پرده‌نگار قرآنی مسجدنما در دو قالب PPTX (قابل ویرایش با نرم‌افزارهای پاورپوینت) و پی‌دی‌اف (تصویر ثابت) تهیه شده است و فعالان مساجد می‌توانند آن را با نام و نشان بسیج یا مسجد محله خودشان پخش کنند.
مسجدنما این محصول را با همکاری بچه‌های باصفای مسجد امام حسین علیه‌السلام تهران آماده کرده است که از طریق پایگاه مسجدنما به نشانی masjednama.ir به رایگان قابل دریافت است.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۲
0
1
خیلی هم خوب و کاربردی
نشانی دقیق صفحه دریافت را هم قرار می‌دهید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۳۱
0
0
کار خوب و ارزنده‌ای است
captcha