رژیم صهیونیستی دشمن مشترک کشورهای مسلمان است
کد خبر: 3511712
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
رهبر جنبش انصارالله یمن:

رژیم صهیونیستی دشمن مشترک کشورهای مسلمان است

گروه بین‌الملل: «سید عبدالملک بدرالدین حسینی الحوثی»، ضمن اعلام حمایت راسخ و تزلزل‌ناپذیر مردم یمن از جنبش مقاومت فلسطین، تأکید کرد: رژیم صهیونیستی دشمن مشترک کشورهای مسلمان است.

رژیم صهیونیستی دشمن مشترک کشورهای مسلمان است

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از «پرس تی وی»، «عبدالمالک الحوثی»، رهبر جنبش «انصارالله» یمن، دیروز، 10 تیرماه، در سخنرانی تلویزیونی خود گفت: مردم یمن از صمیم قلب برادران فلسطینی خود را دوست دارند و شهامت فلسطینیان در ادامه‌دادن جنبش مقاومت را که از دل جامعه فلسطینی بر می‌خیزد، تحسین می‌کنند.

رهبر جنبش انصار الله یمن، قیام مردمی فلسطینیان را ابزار اصلی مقاومت در برابر رژیم تل آویو و حمایت‌های آمریکا ومتحدان غربی اسرائیل برشمرد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی دشمن مشترک کشورهای مسلمان است. اسرائیل همواره تهدیدی فراگیر است که بر همه ما (مسلمانان) واجب است که با آن مقابله کنیم. مسجدالاقصی یکی از مقدسات مسلمانان است که هیچ وقت نمی‌توانیم آن را فراموش کنیم.

سید عبدالملک الحوثی در آستانه برگزاری روز جهانی قدس که هر سال و بر اساس فرمان امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر جهان برگزار می‌شود، این سخنرانی را انجام داد.

میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در روز قدس، با بر پایی تظاهرات ضمن حمایت از مردم فلسطین، خواستار پایان یافتن اشغال سرزمین فلسطینیان و توقف جنایات رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین می‌شوند.

captcha