ثبت رکورد ختم قرآن در 11 ساعت
کد خبر: 3516113
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

ثبت رکورد ختم قرآن در 11 ساعت

گروه بین‌الملل: رکورد ختم کل قرآن در 11 ساعت توسط حافظ قرآن فلسطینی در این کشور ثبت شد.

ثبت رکورد ختم قرآن در 11 ساعت توسط حافظ فلسطینی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «الفجر»، رکورد ختم کل قرآن کریم در 11 ساعت توسط وسیم نضال مهانی، حافظ قرآن اهل غزه و با حضور تعدادی از مسئولان قرآنی و سیاسی فلسطین ثبت شد.
وسیم نضال مهانی، یک جوان فلسطینی حافظ کل قرآن است که به تازگی از مرکز دارالقرآن و سنت شرق غزه فارغ‌التحصیل شده است.
وی برای نخستین‌بار رکورد ختم کل قرآن در مدت زمان 11 ساعت را به نام خود ثبت کرد.
مهانی جمعه گذشته، 25 تیرماه، پس از اقامه نماز صبح در مسجد «الدراقطنی» واقع در محله شجاعیه در شرق نوار غزه قرائت قرآن از حفظ را آغاز کرد و تا اذان عصر و پس از 11 ساعت توانست کل قرآن را ختم کند.
در جلسه ختم قرآن خلیل الحیة، نماینده شورای قانونگذاری فلسطین، روحی مشتهی، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس، هانی اسلیم، رئیس دارالقرآن و سنت شرق غزه و اعضای شورای اداری انجمن دارالقرآن این منطقه حضور داشتند.
حازم الشیخ خلیل، سرپرست مرکز حافظان مرکز دارالقرآن و سنت شرق غزه درباره برگزاری جلسه ختم قرآن مهانی گفت: پیش از برگزاری این جلسه، چندین جلسه مقدماتی برگزار شده بود و در هر جلسه چند جزء ختم می‌شد تا بالاخره نسبت به توانایی مهانی برای ختم کل قرآن در یک جلسه اطمینان حاصل شد.
وسیم نضال المهانی پنجمین حافظ کل قرآن کریم از بین فارغ‌التحصیلان مرکز دارالقرآن و سنت شرق غزه است که کل قرآن کریم را در یک جلسه از حفظ ختم کرده است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۰
2
0
چرا نابغه؟؟؟!! چه ربطی داره؟
captcha