آغاز عملیات ستاد راهنمای زائر اربعین حسینی در سال 95
کد خبر: 3516241
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

آغاز عملیات ستاد راهنمای زائر اربعین حسینی در سال 95

گروه جامعه: ستاد راهنمای زائر اربعین حسینی(ع) فعالیت خود را برای اربعین سال جاری از امروز، 29 تیرماه، با محوریت حل مشکل ارتباطی مراسم اربعین در کشور عراق و پیدا کردن گمشدگان در مسیر، آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ستاد راهنمای زائر به منظور حل مشکل ارتباطی مراسم اربعین در کشور عراق و پیدا کردن گمشدگان در مسیر، از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد.

این ستاد با طراحی نرم‌افزار ویژه و استقرار ۴۰ کیوسک با ابعاد دو در سه متر که به صورت شبکه در مسیر نجف به کربلا به یکدیگر مرتبط شده بودند، خدمات لازم جهت راهنمایی‌های لازم و ایجاد شبکه ارتباطی در مسیر راهپیمایی را ارائه می‌کرد.

بنابر این گزارش، ستاد راهنمای زائر اربعین حسینی(ع) فعالیت خود را برای اربعین سال جاری از امروز، 29 تیرماه، آغاز کرده است.

امسال نیز به منظور خدمت رسانی بیشتر و بهتر به زائرین اربعین حسی کمک بسیاری از خیرین از سراسر کشور، ساخت 360 چشمه سرویس بهداشتی و حمام، درمانگاه، آشپزخانه و محل اسکان برای مراسم بزرگ اربعین آغاز شده است و ابنیه‌های در حال ساخت تا اربعین امسال آماده و مورد بهربرداری و استفاده زائرین قرار می‌گیرند.

دو موکب حضرت صاحب الزمان(عج) و علی بن موسی الرضا(ع) که در کنار عمودهای 707 و 828 واقع شده‌اند، به صورت مردمی و با کمک خیرین تجهیز و اداره می‌شوند و به زائرین اربعین حسینی خدمت رسانی می‌کنند.

captcha