کمپین هفت‌زبانه الازهر برای تشریح مفهوم جهاد
کد خبر: 3517275
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

کمپین هفت‌زبانه الازهر برای تشریح مفهوم جهاد

گروه بین‌الملل: دیده‌بان زبان‌های خارجی مرکز اسلامی الازهر از راه‌اندازی کمپین هفت‌زبانه‌ای با هدف تشریح مفهوم جهاد و تصحیح افکار نادرست مرتبط با جهاد در دین اسلام خبر داد.

کمپین هفت‌زبانه الازهر برای تشریح مفهوم جهاد در اسلام

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «شفقنا»، «الیوم السابع» نوشت: این کمپین از سوی دیده‌بان زبان‌های خارجی مرکز اسلامی الازهر و با عنوان «مفهوم جهاد در اسلام» راه‌اندازی شده است.
قرار است، این کمپین به هفت زبان در سایت‌های اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی و همچنین، از طریق سایت دیده‌بان زبان‌های خارجی الازهر به مدت یک‌ماه برگزار شود و از طریق آن مفاهیم اشتباهی که در رابطه با جهاد از سوی گروه‌های تکفیری منتشر شده، تصحیح شود.
بیش از ۵۰ جوان آموزش‌دیده که به زبان‌های مختلف مسلط هستند، در این کمپین مشارکت دارند تا فرهنگ میانه‌روی و صلح را از طریق ارتباط با جوانان سراسر جهان گسترش دهند و تبلیغ کنند.
دیده‌بان زبان‌های خارجی مرکز اسلامی الازهر مصر همچنین اعلام کرد که به‌زودی کمپین‌های دیگری برای تصحیح افکار و مفاهیم غلطی که درباره دین اسلام از سوی گروه‌های تررویستی و افراطی ترویج داده شده، راه‌اندازی می‌شود.
captcha