راهپیمایی حمایت از مسلمانان در پایتخت آمریکا
کد خبر: 3517368
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

راهپیمایی حمایت از مسلمانان در پایتخت آمریکا

گروه بین‌الملل: پیروان ادیان مختلف در پارک ملی «نشنال مال» در پایتخت آمریکا گردهم آمدند تا تروریسم، نفرت و خشونت را محکوم کنند.


انگلیسی/ راهپیمایی بین‌ادیان در حمایت از مسلمانان در پایتخت آمریکا

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «wtop»، این راهپیمایی به خاطر گرمای هوا بعدازظهر دیروز، دوم مرداد در نشنال مال برگزار شد.

مسلمانان برگزار کننده این راهپیمایی بین ادیان بودند که با هدف محکوم کردن تروریسم، نفرت و خشونت برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی علامت‌هایی در دست داشتند که روی برخی از آن‌ها «مسلمانان مخالف داعش» و «نه نژادپرستی، نه نفرت» نوشته شده بود.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی اعلام کردند که حملات خشونت‌آمیز تروریسم جهانی به آمریکایی‌ها شناخت غلطی از اسلام داده است بنابراین لازم است که در این زمینه صحبت کنیم.

عبدالحسین، نوجوان 16 ساله مسلمان از ایالت ویرجینیا می‌گوید: ما هم مانند دیگر شهروندان آمریکایی هستیم و اینجا نیامده‌ایم که به خاطر کارهایی که نکرده‌ایم عذرخواهی کنیم بلکه آمده‌ایم تا مذهب خود را معرفی کنیم. دین ما دین بردباری، صلح و اخلاق است.

علی صدیقی از مرکز اسلامی ویرجینیای شمالی در این همایش گفت: همواره گفته می‌شود که مسلمانان صحبت نمی‌کنند، این فرصت خوبی برای مردم است که مردم بشنوند که ما علیه تروریسم و خشونت سخن می‌گوییم.

رهبران ادیان مسیحیان، یهودیان، سیک‌ها و بوداییان نیز در این راهپیمایی حضور داشتند.

captcha