اعلام اسامی داوران مرحله مقدماتی مسابقات مدیحه‌سرایی
کد خبر: 3523305
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

اعلام اسامی داوران مرحله مقدماتی مسابقات مدیحه‌سرایی

گروه فعالیت‌های قرآنی: اسامی داوران مرحله مقدماتی مسابقات مدیحه‌سرایی و همخوانی و ابتهال قرآن کریم که روزهای پنجشنبه 28 و جمعه 29 مرداد‌ماه در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، اسامی داوران مرحله مقدماتی مسابقات مدیحه‌سرایی، همخوانی و ابتهال در دو بخش بانوان و آقایان اعلام شد.
در این مرحله در بخش آقایان 40 گروه و در بخش بانوان نیز 24 گروه که قبلاً آثار خود را به دبیرخانه مسابقات ارسال کرده‌اند به رقابت می‌پردازند و گروه‌های برتر جهت حضور در مسابقات کشوری انتخاب خواهند شد.
بر اساس اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در بخش آقایان 11 داور و در بخش بانوان نیز نیز 8 داور کشوری به صورت مجزا به داوری آثار ارسالی خواهند پرداخت. بر این اساس محمد عباسی و سیدعباس انجام در رشته صوت، مهدی دغاغله در رشته لحن، هادی آرزم و اسماعیل مؤمن‌ثانی در بخش حسن اجراء و هماهنگی، نجاریان در بخش ارزش ادبی، حاج اسماعیلی در زمینه  متن و اداء، عباس امام جمعه در رشته  تجوید، حاج اسماعیلی در رشته وقف، جاودان در بخش آداب و شرایط، داوری این دوره از مسابقات را برعهده خواهند داشت.
همچنین در بخش بانوان نیز خانم‌ها گنبدی در رشته صوت، صحاف در بخش حسن اجراء و هماهنگی، موسوی‌نیا در بخش حسن اجراء و هماهنگی، عچرش در حوزه متن و اداءو ایزدی در بخش آداب و شرایط داوری، قضاوت این مرحله را به عهده خواهند داشت.
captcha