مسلمانان تگزاس؛ قربانی تهدیدات تروریستی
کد خبر: 3524679
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰

مسلمانان تگزاس؛ قربانی تهدیدات تروریستی

گروه بین‌الملل: بسیاری از مسلمانان شهر وستبروک در ایالت تگزاس آمریکا هفته گذشته در منازل و خودروهای خود با یادداشت‌های تهدیدآمیز از سوی افراد ناشناس مواجه شدند.

مسلمانان وستبروک در تگزاس قربانی تهدیدات تروریستی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «پرس هرالد»، بسیاری از خانواده‌های مسلمان در شهر وستبروک در ایالت تگزاس آمریکا که بیشتر آنها مهاجرانی از کشورهای مختلف هستند، هفته گذشته با مشاهده یادداشت‌هایی در منازل و خودروهای خود از سوی افراد ناشناس تهدید به مرگ شدند.
خانم جنین روبرتز، رئیس پلیس وستبروک با بیان اینکه مسلمانان تگزاس قربانی تهدیدات تروریستی هستند، حمایت خود را از آنها اعلام کرد و گفت: اگر این یادداشت‌ها که قصد دارند مسلمانان را تهدید کنند، باعث بدبینی آنها به همسایگان غیر مسلمان خود شود، در این صورت تروریست‌ها موفق شده و به هدف خود رسیده‌اند.
وی افزود: این تروریسم است که از سلاح خشونت و تهدید برای رسیدن به اهداف سیاسی خود استفاده می‌کند.
روبرتز پنج‌شنبه گذشته(28 مردادما) با اعضای جامعه مسلمانان تگزاس دیدار کرد و اطمینان داد که پلیس قضیه را بررسی کند.
وی همچنین عنوان کرد: پلیس این تهدیدات را جدی گرفته و از خانواده‌های مسلمان محافظت خواهد کرد.
خبرگزاری آسوشيتدپرس نیز گزارش داد مسلمانان در سراسر آمريكا با حمله و تهديد از جمله تخريب مساجد، پيام‌هاي تلفنی تهديد‌آميز و نفرت‌انگيز و خشونت‌ در شبكه‌های مجازی مواجه شده‌اند.
بر اساس اين گزارش، حملات عليه مسلمانان و مراكز آنها بعد از وقايع پاريس پيش‌بيني شده‌ بود؛ اما كسی فكر نمی‌كرد اين حملات تا اين حد زياد باشد.
captcha