فراخوان سیزدهمین مسابقات حفظ قرآن دبی
کد خبر: 3524808
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

فراخوان سیزدهمین مسابقات حفظ قرآن دبی

گروه بین‌الملل: ثبت‌نام سیزدهمین دوره مسابقات ملی حفظ قرآن کریم دبی با عنوان «الحافط المواطن»(حافظ شهروند) هفتم شهریور شروع می‌شود و تا اول مهر سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «KTimes»، «ابراهيم محمد بوملحه»، رئيس كميته برگزاركننده مسابقات بين‌المللی قرآن دبی گفت: این مسابقات مختص حافظان کل قرآن کریم اماراتی بوده و آزمون‌ اولیه برای سنجش توانایی داوطلبان برای حضور در رقابت‌ها  13 مهر برگزار خواهد شد.
وی گفت: این مسابقات که بخشی از رقابت‌های بین‌المللی قرآن کریم جایزه دبی است، با هدف تشویق اماراتی‌ها به حفظ کل قرآن برگزار می‌شود.
بوملحه افزود: این رقابت‌ها باعث تربیت گروه نخبه‌ای از حافظان اماراتی شده که در مسابقات کشوری با هم به رقابت پرداخته و در عرصه‌های بین‌المللی به خوبی می‌درخشند.
وی تصریح کرد: تمام متقاضیان باید اماراتی و حافظ کل قرآن باشند و در بیست دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جایزه دبی نیز شرکت نکرده باشند.
بوملحه همچنین گفت: متقاضیان باید فرم ثبت‌نام را به‌صورت آنلاین در پایگاه اطلاع‌رسانی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جایزه دبی تکمیل یا با بخش مسابقات ستاد برگزاری تماس حاصل کنند.
وی در پایان گفت: جوایز 10 نفر برتر این مسابقات به ترتیب از 30 هزار درهم تا 21 هزار درهم دبی است و به حافظانی که صاحب 70 تا 79 درصد امتیاز می‌شوند، 10 هزار درهم و به کسانی که امتیاز کمتر از 70 درصد کسب کنند، 5 هزار درهم اهداء خواهد شد.
captcha