تجليل از قاریان و حافظان قرآن در كراچی
کد خبر: 3528499
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

تجليل از قاریان و حافظان قرآن در كراچی

گروه بین‌الملل: قاریان و حافظان ممتاز قرآن كريم با اعطای گواهينامه قبولی به همت مؤسسه علوم قرآنی جماران و با همکاری خانه فرهنگ كشورمان در كراچی، تجليل شدند.

تجليل از قاریان و حافظان قرآن در كراچی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اداره‌كل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، آيين اهدای جوایز و گواهینامه قبولی به قاریان و حافظان ممتاز مسابقات حفظ كل و مفاهیم قرآن كريم و نهج‌البلاغه به همت مؤسسه علوم قرآنی جماران و با همکاری خانه فرهنگ ايران در سالن آمفی تئاتر نمايندگی فرهنگی كشورمان در كراچی، برگزار شد.
در اين مراسم مسئول خانه فرهنگ ایران در کراچی، حجج اسلام سید فیاض حسین نقوی، رئیس حوزه جامعه علمیه، سیدامیرحسین حسینی و سیدمحمدتقی از استادان اين حوزه علمیه و جمعی از اساتيد و قرآن‌آموزان حضور داشتند.
اين مراسم با تلاوت آياتی چند از كلام‌الله مجيد آغاز، سپس در سه مرحله مسابقات حفظ کل و مفاهیم قرآن كريم و نهج‌البلاغه برگزار شد و پس از اعلام نتایج، حجت‌الاسلام سیدفیاض حسین نقوی در خصوص اهمیت آموزش قرآن كريم به ايراد سخنرانی پرداخت.
در بخش پايانی اين مراسم، از برگزيدگان اين دوره از مسابقات با اهدای جوايزی به رسم يادبود و گواهينامه قبولی، تجليل به عمل آمد.
تجليل از قاریان و حافظان قرآن در كراچی
captcha