سومین دور گفت‌وگوی «اسلام و بودیسم» در تایلند برگزار می‌شود
کد خبر: 3531006
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
با سخنرانی آیت‌الله تسخیری؛

سومین دور گفت‌وگوی «اسلام و بودیسم» در تایلند برگزار می‌شود

گروه بین‌الملل: سومین دور گفت‌وگوی «اسلام و بودیسم»، به همت رایزنی فرهنگی كشورمان در تایلند و با همكاری مركز بین‌المللی گفت‌‌وگوی ادیان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی،27 و 28 آبان در بانكوك برگزار می‌شود.

سومین دور گفت‌وگوی «اسلام و بودیسم» در تایلند برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این دور از گفت‌وگوها با همکاری دانشگاه ماهیدول تایلند و با دعوت از دانشمندان، استادان و رهبران مذهبی بودایی از تایلند، سریلانکا، میانمار و ایتالیا و نیز تعدادی از روحانیون مراکز اسلامی و استادان مسلمان و بودایی دانشگاه‌های تایلند و هیئتی از چهره‌های طراز اول گفت‌وگوی ادیان كشورمان، متشكل از علما و اساتید دانشگاه که در حوزه ادیان شرقی به خصوص بودیسم تخصص دارند، برنامه‌ریزی شده است.
سخنرانی‌های رایزن فرهنگی ایران در تایلند، رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه ماهیدول، آیت‌الله محمدعلی تسخیری، مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام و سخنرانی رئیس دانشگاه ماهیدول و قرائت پیام شیخ‌الاسلام تایلند، برنامه‌های بخش افتتاحیه این دور از گفت‌وگوهای اسلام و بودیسم اعلام شده است.
این سمینار با انجام سخنرانی‌های اصلی، خوانش مقالات طرف‌های حاضر در گفت‌‌وگو و برگزاری میزگردهای تخصصی، به صورت رسمی آغاز می‌شود.
captcha