پنجمین مسابقات قرآن کارکنان بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد
کد خبر: 3531053
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

پنجمین مسابقات قرآن کارکنان بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: پنجمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص)، روز گذشته، 27 شهریورماه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمين محمودرضا ذكاوت، مشاور فرهنگی بيمارستان فوق تخصصی خاتم‌الانبيا(ص) در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: پنجمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان این بیمارستان، روز گذشته، 27 شهریورماه در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.
وی با اشاره به حضور 110 پرسنل بانو و آقا در این دوره از مسابقات، عنوان کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ سوره یاسین و حدید، نیم جزء‌، یک، دو، سه، چهار، پنج، 10، 15 جزء و کل قرآن کریم، قرائت قرآن، تفسیر سوره هود و حدید، همچنین ترجمه نامه امام علی به مالک اشتر و احکام عمومی برپا شد.
ذکاوت ادامه داد: در بخش‌های آزمون کتبی چون تفسیر سوره هود و حدید و نهج‌البلاغه و احکام عمومی استقبال خوبی از سوی پرسنل و پزشکان انجام شد. همچنین در رشته ترتیل و حفظ قرآن نیز حضور بانوان چشمگیر بوده است.
وی با اشاره به اینکه مسابقات به صورت مجزا در نمازخانه و سالن اجتماعات بیمارسان خاتم‌الانبیا(ص) انجام گرفت، بیان کرد: تیم داوران در بخش بانوان متشکل از ستاری و امیر یوسفی و در بخش آقایان متشکل از محمدرضا صفری و بهنام هژبرپور بوده است.
مشاور فرهنگی بيمارستان فوق تخصصی خاتم‌الانبيا(ص) تصریح کرد: نتایج تا پایان امروز در پایگاه اینترنتی بیمارستان، بارگذاری خواهد شد. همچنین پنح نفر برگزیده در هر رشته به مسابقات بین‌بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان تهران که دهه فجر برپا می‌شود، راه پیدا خواهند کرد.
ذکاوت همچنین از توزیع پوستر پنجمین دوره مسابقات قرآن كريم و نهج‌البلاغه بين بيمارستان‌ها و مراكز درماني استان تهران از امروز، 28 شهریورماه خبر داد و گفت: این مسابقات دهه فجر امسال برپا خواهد شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۳۴
0
0
با برگزاری مسابقات قرآن شرکت کنندگان به سطح توانایی و استعداد خود پی می‌برند
captcha