جلد دوم و سوم کتاب شرح موضوعی زیارت عاشورا منتشر می‌‌شود
کد خبر: 3531732
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

جلد دوم و سوم کتاب شرح موضوعی زیارت عاشورا منتشر می‌‌شود

کانون خبرنگاران نبأ: جلد دوم و سوم کتاب شرح موضوعی زیارت عاشورا ویژه سخنرانی‌های محرم و صفر طلاب و مبلغین به قلم حجت‌الاسلام روح‌الله بیدرام، کارشناس مذهبی و رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر تا محرم‌الحرام سال جاری به چاپ می‌رسد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، جلد اول کتاب شرح موضوعی زیارت عاشورا توسط انتشارات مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان دو سال گذشته در دسترس عموم علاقه‌مندان به معارف اهل بیت(ع) به‌خصوص طلاب و مبلغین قرار گرفت و  جلد دوم و سوم آن نیز که مجموعا در 1304 صفحه به اتمام رسیده است. وعاظ و سخنرانان با استفاده از این سه جلد کتاب میتوانند بیش از 200 جلسه سخنرانی، مباحث اخلاقی را تحت عنوان شرح زیارت عاشورا به‌صورت موضوعی در جلسات سخنرانی خود مطرح کنند.

مؤلف با تحقیق و بررسى و شرح زیارت عاشورا به صورت موضوعی و دسته‌بندی‌شده نسبت به توضیح واژه‎های کلیدی، فرازهای زیارت عاشورا که حدیث قدسی است، اقدام کرده است.
در این کتاب‌ها به موضوعاتی مانند، بررسی سند، فضیلت و دستاوردهای زیارت عاشورا، سلام به امام حسین(ع)، فرزندان و اصحاب آن حضرت در زیارت عاشورا، بیان مصائب امام حسین(ع) در زیارت عاشورا، درخواست زیارت امام حسین(ع) در زیارت عاشورا، طلب انتقام از قاتلین امام حسین(ع) در زیارت عاشورا اشاره شده است.

یادآور می‌شود، فعالیت‌های پژوهشی و تألیفات حجت‌الاسلام روح‌الله بیدرام در قالب 22 جلد کتاب در سنوات قبل به چاپ رسیده بود و این  سه جلد کتاب بیست و پنجمین مجلد کتاب تألیفی توسط این مؤلف جوان است.


نیکسا سلطانی

captcha