تجلیل از برگزیدگان مسابقات حفظ قرآن عمان
کد خبر: 3535041
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

تجلیل از برگزیدگان مسابقات حفظ قرآن عمان

گروه‌ بین‌الملل: آیین تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره مسابقات سالانه حفظ قرآن «طیمساء» در شهر «نزوی» عمان برگزار شد.

مراسم پایانی موسسه قرآنی «طیمسا» عمان

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه خبری «omandaily.com»، این مسابقات برای چهارمین سال  متوالی و با نظارت و حمایت مؤسسه فرهنگی ـ دینی «اسوار المحیط» کشور عمان برگزار شد و 232 متسابق در این رقابت‌ها حضور داشتند که 87 متسابق در بخش آقایان و 145 متسابق در بخش بانوان به رقابت پرداختند.

آیین تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره مسابقات حفظ قرآن «طیمساء» در بخش آقایان به همت مجموعه فعالیت‌های فرهنگی «طیمساء» در مسجد جامع «طیمساء» شهر «نزوی» عمان برگزار شد و جمعی از شرکت‌کنندگان در این مسابقات و شخصیت‌های برجسته دینی، قرآنی و فرهنگی این کشور حضور داشتند.

«مبارك بن عبدالله الراشدی»، خطیب و مبلغ دینی عمان طی سخنانی در این مراسم پیرامون اهمیت و نقش قرآن کریم در زندگی انسان سخنرانی کرد و در پایان به نفرات برتر سطوح مختلف این مسابقات در بخش آقایان جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.

همچنین، مراسم از تجلیل از برگزیدگان این مسابقات در بخش بانوان نیز در مقر شورای محلی شهر «نزوی» برگزار شد که جوایز ارزنده‌ای به سه نفر برگزیده هر سطح و متسابقینی که نمره بالاتر از 90 کسب کردند، اعطا شد و به سایر شرکت‌کنندگان نیز جوایز تشویقی اهدا شد.

شهر «نزوی» در استان «داخلیه» عمان قرار دارد که در دوران آغازین اسلام پایتخت عمان بوده است.

captcha