تهدید به سوزاندن مساجد شهری در انگلیس
کد خبر: 3543619
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

تهدید به سوزاندن مساجد شهری در انگلیس

گروه بین‌الملل: فرد ناشناسی در صفحه فیسبوک خود مساجد و مراکز اسلامی شهر«استوک-آن-ترنت» در انگلیس را تهدید به سوزاندن در مراسم آتش‌‌بازی پایان هفته کرد.

تهدید به سوزاندن مساجد شهری در انگلیس
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «stokesentinel»، به گفته پلیس انگلیس، فردی با اسم مستعار «شاف محمد» در صفحه فیسبوک خود امروز شنبه، 15 آبان‌ماه، با تهدید مساجد و مراکز اسلامی شهر «استوک-آن-ترنت» مبنی بر سوزاندن و ارسال تصاویر و فیلم‌ها و کامنت‌های حاوی نفرت از مسلمانان باعث ترس عموم مردم شد.
این تهدید شامل مسجد جامع استوک-آن-ترنت، مسجد منطقه «نرمکات»، مرکز اسلامی منطقه «واترلو رود»، مسجد منطقه «کابریج» و مرکز اسلامی کابریج بود.
پلیس انگلیس تأکید کرد که این موضوع را به طور جدی پیگیری می‌کند و از کسانی که اطلاعاتی از عامل این تهدید دارند، خواست پليس را در جريان قرار دهند.
همچنین پلیس در مراسم آتش‌بازی روز جمعه این هفته(21 آبان‌ماه) نیروهای خود را برای گشت‌زنی در مناطق مسلمان‌نشین اعزام خواهد کرد.
پائول جانسون، بازرس پلیس استوک-آن-ترنت گفت: فردی را در رابطه با این حادثه دستگیر کرده‌ایم که بازجویی از او در اداره پلیس همچنان ادامه دارد.
وی گفت: پلیس به مردم هشدار داده است که هوشیار بوده و هر فرد مشکوکی را به اداره پلیس معرفی کنند.
captcha