تأکید طبلاوی بر آموزش قرآن در خردسالی
کد خبر: 3545128
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

تأکید طبلاوی بر آموزش قرآن در خردسالی

گروه بین‌الملل: شیخ «محمد محمود طبلاوی»، رئیس اتحادیه قاریان مصر، بر ضرورت آموزش قرآن کریم به فرزندان در سن خردسالی از سوی والدین تأکید کرد.

تأکید طبلاوی بر آموزش قرآن در خردسالی

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «مصراوی»، شیخ محمد محمود طبلاوی، در گفت‌وگو با شبکه ماهواره‌ای «سی بی سی اکسترا» با بیان این مطلب گفت: والدین باید از خردسالی به آموزش قرآن کریم به فرزندان خود اهتمام ورزند.
وی در ادامه گفت: قاطعیت و جدیت از مسائل مهمی است که در آموزش حفظ قرآن به کودکان باید مورد تأکید قرار گیرد، زیرا با توجه به محتوای قرآن کریم، حفظ این کتاب الهی توجه زیادی را می‌طلبد و با تفریح و سرگرمی نمی‌توان حافظ قرآن شد.
طبلاوی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به زندگی شخصی خود اشاره کرد و گفت: «پدرم برای این که من بتوانم قرآن کریم را حفظ کنم هزینه مالی زیادی را متقبل شد».
رئیس اتحادیه قاریان مصر در ادامه با اشاره به این که 13 فرزند دارد، گفت: ورزش فوتبال برای من در قرائت قرآن بسیار کمک‌کننده بود، زیرا سبب شد که من نفسی طولانی در تلاوت قرآن داشته باشم.
شیخ محمد محمود طبلاوی در پایان با اشاره به این که نفس طولانی در قرائت امتیاز بزرگی برای قاری است، گفت: نفس طولانی سبب می‌شود که قاری بتواند بیشتر از یک آیه را با یک نفس قرائت کند.
captcha