بانوی مراکشی در راهپیمایی اربعین
کد خبر: 3547378
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

بانوی مراکشی در راهپیمایی اربعین

گروه بین‌الملل: بانوی تازه‌ شیعه شده مراکشی که جهت مشارکت در راهپیمایی میلیونی اربعین به عراق آمده زیارت اربعین را وسیله‌ای جهت وحدت مسلمانان دنیا دانست.

بانوی مراکشی در راهپیمایی اربعین
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از واحد اطلاع‌رسانی آستان علوی فاطمه مبارک از کشور مراکش که به‌تازگی به مذهب اهل بیت(علیهم السلام) گرویده به زیارت بارگاه مطهر علوی مشرف شد و در راهپیمایی اربعین شرکت کرد.
این زائر مراکشی طی مصاحبه‌ای با واحد اطلاع‌رسانی آستان علوی اظهار داشت: زیارت امام حسین(ع) در اربعین می‌تواند وسیله‌ای جهت وحدت و همبستگی دلها بین تمامی مسلمانان دنیا باشد. خیل عظیم زائرانی که از کشورهای مختلف هستند و به چشم خود دیدم همگی در طول مسیر احساس همبستگی و راحتی می‌کنند و خوشحالی آنان بابت رفتن به زیارت امام حسین(ع) وصف‌ناشدنی است.
فاطمه مبارک افزود: برای اولین بار است که به نجف می‌آیم و به زیارت حرم حضرت امیرالمؤمنين(ع) مشرف شدم و مهمانوازی خادمان آستان و سایر موکب‌های مسیر مرا شگفت زده کرد. خدمات رایگانی که توسط عراقی‌ها به میهمانان عتبات ارائه می‌شود، بسیار شگفت‌آور است و هر آنچه را که دیدم برای سائر آشنایان و دوستانم در محل سکونتم در کشور فرانسه تعریف خواهم کرد.
captcha