رئیس اداره مسلمانان قفقاز به رهبر انقلاب تسلیت گفت
کد خبر: 3549061
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
در پی درگذشت آیت‌الله موسوی‌اردبیلی؛

رئیس اداره مسلمانان قفقاز به رهبر انقلاب تسلیت گفت

گروه بین‌الملل: رئیس اداره مسلمانان قفقاز با انتشار پیامی، درگذشت آیت‌الله سید عبدالکریم موسوی‌ اردبیلی را به رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) تسلیت گفت.

رئیس اداره مسلمانان قفقاز به رهبر انقلاب تسلیت گفت
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در متن پیام تسلیت الله‌شکور پاشازاده، رئیس اداره مسلمانان قفقاز به مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای(مدظله العالی) به مناسبت ارتحال آیت‌الله سید‌عبدالکریم موسوی‌اردبیلی، آمده است:
«ضایعه اسفناک ارتحال آیت‌الله العظمی سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی(ره) را به حضرتعالی(رهبر معظم انقلاب)، مراجع عظام و علمای اعلام، مردم شریف ایران، شاگردان و مقلدان آن مرحوم و بیت مکرم آن مرجع بزرگوار تسلیت می‌گویم.
آن مرحوم که عمر شریف خود را وقف خدمت به اسلام و مسلمین نموده بود و از همراهان و یاران صدیق امام خمینی(ره) محسوب می‌شد، در آذربایجان نیز از علمای شناخته شده بود و ارتحال ایشان بنده و مؤمنین این خطه را بسیار متأثر نمود.
اینجانب یاد و خاطره دیدارهایم با آن مرحوم در قم و باکو را فراموش نخواهم کرد. برای آن عالم ربانی علوّ درجات و حشر با اولیا و صلحا و برای خانواده محترم، مقلدان و شاگردان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل را از خداوند سبحان مسئلت دارم.»
captcha