اعتراض مالزیایی‌ها به پادری‌های موهن به قرآن
کد خبر: 3550406
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

اعتراض مالزیایی‌ها به پادری‌های موهن به قرآن

گروه بین‌الملل: اداره امور اسلامی ایالت «ملاکا» مالزی حدود 500 پادری را توقیف کرد که با برگه‌هایی که بر روی آن‌ها آیات قرآن درج شده، پر شده بودند.

اعتراض مالزیایی‌ها به پادری‌های موهن به قرآن

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روزنامه «مالای میل آنلاین»، با همکاری پلیس و وزارت کشور مالزی به انباری در شهر «کروبانگ» در ملاکای مرکزی مراجعه و پادری‌ها جمع‌آوری شد.

رحیمین بانی، از مسئولان اداره امور اسلامی ملاکا گفت: این پادری‌ها اخیراً از اندونزی وارد شده و در میان عرضه‌کنندگان ایالت ملاکا و ایالت جوهور در همسایگی ملاکا توزیع شده است.

وی در یک کنفرانس خبری گفت: انباری که این پادری‌ها از آن ضبط شده متعلق به شرکتی است که لوازم خانگی از جمله پادری توزیع می‌کند و این محصول را از اندونزی تهیه کرده و به عرضه‌کنندگان و فروشگاه‌های ملاکا و جوهور فروخته است.

بانی افزود: این شرکت هماهنگی لازم را با مأموران برای رسیدگی به این مسئله به عمل آورد و بررسی‌ها نشان می‌دهد که این‌ها صفحاتی از کتاب‌های قرآن مدارس اندونزی است.

تحقیقات در این رابطه ادامه دارد و متخلفان بر طبق قوانین مالزی مجازات خواهند شد.

این مسئله به فضای مجازی نیز کشیده شده و در روزهای اخیر کسانیکه از این محصول خریداری کرده‌اند، اعتراض خود را شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند.

captcha