برگزاری کارگاه مجازی سبک زندگی قرآنی ویژه ایرانیان خارج از کشور
کد خبر: 3551975
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

برگزاری کارگاه مجازی سبک زندگی قرآنی ویژه ایرانیان خارج از کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارگاه مجازی سبک زندگی قرآنی ویژه ایرانیان خارج از کشور اوایل دی‌ماه سال جاری از سوی سازمان دارالقرآن‌الکریم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت سازمان دارالقرآن‌الکریم و با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، کارگاه مجازی سبک زندگی قرآنی ویژه ایرانیان خارج از کشور اوایل دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

همچنین، تفاوت این دوره که دومین دوره از برگزاری این کارگاه است نسبت با دوره اول که تمامی افراد چه در داخل و چه خارج از کشور می‌توانستند در آن شرکت کنند در این است که در این دوره تنها ایرانیان خارج از کشور می‌توانند ثبت نام و شرکت کنند.

ثبت نام جهت شرکت در این کارگاه مجازی از روز گذشته، 16 آذرماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم آغاز شده و ظرفیت ثبت نام در آن نیز محدود است. همچنین، تدریس در این کارگاه مجازی که طی دو ساعت به صورت آن‌لاین در اوایل دی‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد، توسط اقبالی‌نسب با موضوع خانواده موفق و معنوی انجام می‌شود.

همچنین، طی برگزاری دوره گذشته این کارگاه آموزشی مجازی، تعداد 50 نفر از ایرانیان داخل و خارج از کشور در کارگاه شرکت داشتند. در پایان برگزاری کارگاه نیز شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهی پایان دوره از سوی سازمان دارالقرآن الکریم خواهند شد.

یادآور می‌شود، هم‌وطنان مقیم خارج از کشور جهت شرکت و ثبت نام در این کارگاه مجازی اینجا کلیک کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۰۹:۰۲
0
0
برگزاری این کارگاه‌ها باعث ترویج سبک زندگی قرآنی می‌شود
captcha