برگزاری فینال سی و سومین مسابقات قرآن کارکنان شاغل و وظیفه ودجا
کد خبر: 3552008
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

برگزاری فینال سی و سومین مسابقات قرآن کارکنان شاغل و وظیفه ودجا

گروه مسابقات: مرحله نهایی سی و سومین مسابقات قرآن کریم کارکنان شاغل و وظیفه وزارت دفاع، 22 و 23 آذرماه در شهرک امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله نهایی سی و سومین مسابقات قرآن کریم کارکنان شاغل و وظیفه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همت سازمان عقیدتی ـ سیاسی این وزارت دوشنبه و سه‌شنبه، 22 و 23 آذرماه به میزبانی سازمان هوافضا در شهرک امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
طی این مسابقات حدود 700 نفر از بانوان و آقایان به تفکیک و در سالن‌های مجزا و با چندین تیم داوری در رشته‌های ترتیل و تحقیق، حفظ کل و حفظ اجزاء 1، 3، 5، 7، 10، 15 و 20 و حفظ کل، اذان و مفاهیم در دو سطح زیر دیپلم و بالای دیپلم باهم به رقالبت می‌پردازند.
طی برنامه‌ریزی انجام شده، رقابت آقایان در بخش کارکنان شاغل و وظیفه دوشنبه، 22 آذرماه انجام می‌گیرد و اختتامیه نیز همان رز از ساعت 14:30 تا 17 برگزار می‌شود و رقابت بانوان شاغل نیز سه‌شنبه، 23 آذرماه برگزار می‌شود که اختتامیه آن از ساعت 15 تا 17 در مسجد جامع انصار المهدی(عج) برپا خواهد شد.
گفتنی است؛ مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات با حضور حدود 10 هزار شرکت‌کننده در طول امسال‌ انجام شد که حدود 700 نفر از منتخبان طی این دوره در سالن‌های مجزا و با حضور چند تیم داوری باهم به رقابت پرداختند.
برگزاری فینال سی و سومین مسابقات قرآن کارکنان شاغل و وظیفه ودجا
captcha