تهرانی‌ها مهمان «عید بزرگ بیعت» می‌شوند
کد خبر: 3552050
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
همزمان با سال‌روز امامت امام عصر(عج)؛

تهرانی‌ها مهمان «عید بزرگ بیعت» می‌شوند

گروه جامعه: «عید بزرگ بیعت» با فرارسیدن نهم ربیع‌الاول و مقارن با آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در پایتخت فرهنگی شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای شهر؛ عید بزرگ بیعت به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت گسترده شهروندان تهرانی، صبح  جمعه 19 آبان ماه سال در محوطه فرهنگی میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود.
عید بزرگ بیعت با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان آغاز خواهد شد و در ادامه این مراسم علیرضا طاهری ذاکر اهل بیت به مداحی  خواهد پرداخت.
«عید بزرگ بیعت» سال گذشته با استقبال چشمگیر شهروندان تهرانی روبرو شد و پیش بینی می‌شود امسال نیز با حضور معنوی تهرانی‌ها نسبت به سال گذشته با شکوه‌تر و پررنگ‌تر برگزار شود.
این مراسم از ساعت 9 صبح 19 آذرماه سال جاری با برگزاری سخنرانی، مداحی و برنامه‌های فرهنگی آغاز شده و این روز خجسته را گرامی خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، به همت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ، میدان امام حسین (ع) پایتخت مذهبی تهران بزرگ در ایام و رویدادهای گوناگون سال میزبان رویدادهای فرهنگی و مذهبی گوناگونی است و جمعه این هفته نیز به منظور گرامی‌داشت آغاز امامت حضرت مهدی(عج) میزبان شهروندان است.
علاقمندان می‌توانند از طریق تارنمای فرهنگسرای شهر به آدرس www.shahr.farhangsara.ir، کانال تلگرام @farhangsara_shahr  و نیز سامانه پیام کوتاه 2000183712 از برنامه‌ها و رویدادهای این فرهنگسرا مطلع شوند.
captcha