انفاق مسلمانان به بی‌خانمان‌‌های لندن در کریسمس + عکس
کد خبر: 3554973
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

انفاق مسلمانان به بی‌خانمان‌‌های لندن در کریسمس + عکس

گروه بین‌الملل: صدها نفر از مسلمانان لندن حدود 10 تن مواد غذایی به مناسبت میلاد حضرت مسیح(ع) و روز کریسمس به بی‌خانمان‌های لندن اهدا و انفاق می‌کنند.

انفاق مسلمانان به بی‌خانمان‌‌های لندن در کریسمس
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه خبری «ایندپندنت»، این حرکت انسان‌دوستانه توسط مؤسسه خیریه مسلمانان و مسجد جامع شرق لندن در ناحیه «وایت چپل» سازماندهی شده و طی آن صدها نفر از مسلمانان روز جمعه، 26 آذر پس از برگزاری نماز جمعه حدود 10 تن مواد غذایی را به‌منظور اهدا به بی‌خانمان‌های لندن به مسجد تحویل دادند تا روز کریسمس بین آن‌ها توزیع شود.
دلاور خان، متولی مسجد لندن گفت: دیدن مسلمانان که مواد غذایی را به مسجد می‌آورند، بسیار باعث دلگرمی بود و انسان‌دوستی مسلمانان را نشان داد.
انفاق مسلمانان به بی‌خانمان‌‌های لندن در کریسمسکشیش کلیسای جامع ناحیه «بو» در لندن گفت: انفاق یکی از اشتراکات مهم مسیحیت و اسلام بوده و همکاری با مسلمانان برای حمایت از خواهران و برادران نیازمند بسیار حائز اهمیت است.
جهانگیر مالک، مدیر مؤسسه خیریه مسلمانان لندن نیز گفت: این روزها با بحران اقتصادی و گرانی مسکن، افراد زیادی در خیابان‌ها به‌سر می‌برند و ما به‌عنوان یک مسلمان نیکوکار نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا روز کریسمس به نیازمندان بدون در نظر گرفتن مذهب و نژاد آنان کمک کنیم.
انفاق مسلمانان به بی‌خانمان‌‌های لندن در کریسمسوی افزود: کمک به نیازمندان یکی از توصیه‌های اکید اسلام است و ما باید هر کاری را که در توانمان هست برای کمک به آنان که در معرض خطرات فقر قرار دارند، انجام دهیم.
ایان ریچاردز، مدیر ستاد بحران کریسمس با تشکر از مؤسسه خیریه مسلمانان و مسجد جامع شرق لندن به خاطر جمع‌آوری بسته‌های اغذیه گفت: این مقدار مواد غذایی به نیازمندان کمک خواهد کرد تا حداقل روز کریسمس فکر بی‌خانمانی خود را فراموش کنند.
captcha