30 فروردین زمان آغاز 5 رقابت بین‌المللی قرآنی در ایران
کد خبر: 3559735
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

30 فروردین زمان آغاز 5 رقابت بین‌المللی قرآنی در ایران

گروه مسابقات: سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران به همراه چهار رویداد بین‌المللی دیگر که همزمان با این مسابقات برگزار می‌شود از روز 30 فروردین‌ماه 96 آغاز خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مقنی، سرپرست معاونت مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در فروردین‌ماه سال آینده، گفت: این مسابقات از روز 30 فروردین‌ماه تا ششم اردیبهشت 96 ادامه خواهد داشت.
وی افزود: این دوره از مسابقات همچون سال گذشته در مصلای امام خمینی(ره) و شبستان اصلی آن برگزار می‌شود. مسابقات در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود که مراحل مقدماتی رشته‌ها نوبت صبح است.
سرپرست معاونت مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به ارسال نامه‌‌های دعوت از شرکت‌کنندگان برای حضور در این مسابقات به رایزنان فرهنگی کشورمان در سایر کشورها، خاطرنشان کرد: در حال حاضر، کمیته دعوت نیز پیگیر نامه‌های ارسالی و دعوت از قاریان و حافظان قرآن کریم است.
مقنی در پایان از برگزاری چهار رقابت دیگر به صورت همزمان با این رقابت بین‌المللی خبر داد و گفت: امسال شاهد برگزاری رقابت‌های بین‌المللی قرآن طلاب جهان اسلام، دانش‌آموزان، روشندلان و بانوان نیز خواهیم بود.
یادآوری می‌شود به غیر از مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران، هنوز تصمیم قطعی در مورد اینکه سایر رویدادهای بین‌المللی در مصلای تهران برگزار شود یا خیر، قطعی نشده است.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۹
0
0
قاسم مقدم
جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۰:۱۶
0
0
ایشون سرپرست نیستن. معاون هستن.
captcha