کمپین معرفی اسلام در کافی‌شاپ‌های کانادا
کد خبر: 3560417
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

کمپین معرفی اسلام در کافی‌شاپ‌های کانادا

گروه بین‌الملل: کمپین معرفی اسلام در کافه‌های سراسر کانادا دیروز جمعه، 17 دی برنامه گفت‌وگوی دوستانه خود را در کافی‌شاپ «اسپرسو» در شهر «پیتربورو» در استان «آنتاریو» برگزار کرد.

کمپین معرفی اسلام در کافی‌شاپ‌های کانادا
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه خبری «thepeterboroughexaminer»، این کمپین تاکنون در بیش از دوازده شهر کانادا از جمله شهرهای «ونکوور» و «تورنتو» جلسات گفت‌وگو درباره اسلام را در کافی‌شاپ‌ها برگزار کرده‌ است.
علاقمندان به شناخت اسلام از طریق تماس با شماره کمپین و رزرو صندلی در کافی‌شاپ تعیین شده می‌توانند در گفت‌وگوی دو نفره شرکت کرده و سؤالات خود را از کارشناس اسلامی بپرسند.
قرار است، جلسه آتی روز جمعه، 24 دی در شهر «پیتربورو» برگزار شود.
«جری قدرت»، مدیر 22 ساله کمپین که ساکن تورنتو است، گفت: در طول 24 ساعت پس از انتشار آگهی جلسه گفت‌وگوی اسلامی در کافی‌شاپ پیتربورو، حدود 50 نفر برای مشارکت تماس گرفتند و این واقعا جالب توجه بود.
وی گفت: مردم شهر پیتربورو علاقه زیادی به شناخت اسلام دارند و آن‌ها همواره از مسلمانان حمایت کرده‌اند.
قدرت با اشاره به آتش‌سوزی تنها مسجد پیتربورو در سال 2015، افزود: با اینکه پلیس این حادثه را اقدام نفرت‌انگیزانه و اسلام‌ستیزانه اعلام کرد اما هیچ اقدامی جهت دستگیری عامل آن انجام نداد.
وی اظهار کرد: پس از حادثه آتش‌سوزی مسجد، مردم این شهر حمایت خود را از مسلمانان اعلام کرده و بسیاری از آن‌ها در بازسازی مسجد کمک کردند.
قدرت، هدف از راه‌اندازی کمپین را افزایش شناخت مردم کانادا از اسلام عنوان کرد و گفت: این کمپین قصد دارد با معرفی اسلام، خدمت به خدا و بشریت را تقویت کند.
captcha