پیام تسلیت آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی در پی رحلت آیت‌الله رفسنجانی
کد خبر: 3560954
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸

پیام تسلیت آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی در پی رحلت آیت‌الله رفسنجانی

گروه حوزه‌های علمیه: آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی در پیامی رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را سانحه سنگین ملی و رخدادی توان‌فرسا توصیف کرد و تاکید کرد: حفظ نظام اسلامی، تقویت ارکان و حرکت در مدار پیام رهبری بهترین شیوه ابراز همدردی در این خصوص است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی در پی رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی منتشر کرد که متن آن به شرح ذیل است:
بسم‌ الله الرحمن الرحیم و به نستعین
انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال استوانه انقلاب اسلامی، صحابی صالح و صابر و صادق امام راحل (قدس سره) و امین امت حضرت آیت‌آلله هاشمی رفسنجانی را به محضر مبارک بقیه‌الله ارواح من سواه فداه، رهبر محترم، ملت بزرگ ایران و خاندان شریف آن رحیل محبوب تسلیت عرض می‌نماییم. بهترین ابراز همدردی در این سانحه سنگین ملی و رخداد توان‌فرسا حفظ نظام اسلامی، تقویت ارکان و حرکت در مدار پیام رهبری است. امید آن‌که رنج مدبرانه و کوشش خالصانه بیش از نیم قرن آن عزیز جهت احیای مآثر قرآن کریم و آثار دوده طه و یاسین (علیهم افضل صلوات المصلین) ره‌توشه خوبی برای لقای خدای سبحان باشد. رحمت الله علیه یوم ولد و یوم مات و یوم یبعث حیا
19دی 1395
جوادی آملی

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۸
9
5
این متن خیلی پیام و نکات جالبی داره. آیت الله العظمی جوادی آملی مفسر بزرگ قرآن است و بی دلیل این تعاریف و تمجیدها را از کسی نمی کند.
نکته جالب این است که فوت مرحوم رفسنجانی را هیچ کس جز ایشان به محضر امام زمان(عج) تسلیت نگفت.
فتدبر
حمید م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۸:۱۰
0
1
خداوند ایشان و رهبری معظم را تا فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه در پناه خود محفوظ بدارد ان شاءالله
captcha