برنامه‌ریزی برای تربیت یک و نیم میلیون حافظ طی 4 سال
کد خبر: 3561091
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
شرفخانی بیان کرد:

برنامه‌ریزی برای تربیت یک و نیم میلیون حافظ طی 4 سال

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: با برنامه‌ریزی سازمان اوقاف و امور خیریه، یک میلیون و 500 هزار نفر طی چهار سال آینده در کشور حافظ قرآن می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با تشریح بخشی از برنامه‌های فرهنگی وقرآنی  سازمان اوقاف در سطح کشور اظهار کرد: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب که باید 10 میلیون حافظ قرآن در کشور تربیت شوند، این مهم در دستور کار سازمان اوقاف قرار گرفته است.
وی بیان کرد: بر اساس برنامه چهارساله‌ای که تدوین شد، سازمان اوقاف متعهد شد که در طول چهار سال، یک میلیون حافظ قرآن تربیت کند که خوشبختانه فراتر از تعهد عمل شد و در پایان یک دوره چهارساله، یک میلیون و 350 هزار نفر در سراسر کشور حافظ قرآن از سه جزء تا کل قرآن تربیت شدند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: عمل به این تعهد در ابتدا دشوار به نظر می‌آمد اما با توجه به علاقه‌مندی مردم به حفظ قرآن کریم، توانستیم فراتر از برنامه عمل کنیم.
شرفخانی خاطرنشان کرد: امسال نیز برنامه‌ریزی شده و تعهد سازمان اوقاف و امور خیریه طی 4 سال آینده، تربیت یک میلیون و 500 هزار حافظ قرآن است.
وی تصریح کرد: خوشبختانه این ظرفیت در کشور وجود دارد و گرچه آمار حافظان قرآن در ابتدا بالا به نظر می‌رسید؛ اما تحقق تعهدات در این حوزه، نشان از دوراندیشی رهبر معظم انقلاب و اشراف ایشان به وضعیت اجتماعی جامعه دارد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۱۷
0
0
این اقدام ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی را به همراه دارد
captcha