فرعون کاخ سفید
کد خبر: 3565215
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
یادداشت وارده/

فرعون کاخ سفید

گروه سیاسی: زمانی آمریکا آرام‌ترین نقطه جهان شناخته می‌شد اما امروز شاهد تضادهای مختلفی در ایالات متحده هستیم و به نظر می‌رسد آنچه که که دولتمردان آمریکا می‌خواستند در مملکت ما ایجاد کنند امروز دامن خودشان را گرفته است.

به گزارش خبرگزاری قرآن(ایکنا)، آمریکا که روزی آرام‌ترین نقاط جهان بود امروز گرفتار آشوب‌ها و تضادهای مختلفی شده و مردم این کشور به دو دسته مخالف و موافق تقسیم شده‌اند و آنچه که که دولتمردان آمریکا می‌خواستند در مملکت ما ایجاد کنند امروز دامن خودشان را گرفته است به طوری‌که پیوسته گرفتاری‌ها بعد از گرفتاری‌ها دامن آمریکا را می‌گیرد.
با نگاهی به آیات قرآن متوجه می‌شویم که امروز کاخ سفید مسیر فراعنه را پیش گرفته‌اند و بر این اساس ایالات متحده به همان بلاها و ابتلائات قوم فرعون گرفتار می‌شود و این گرفتاری‌ها به جهت خوی استکباری، عناد، ظلم و ستم سردمداران و دولتمردان غرب و در رأس آن آمریکا می‌باشد.
کاخ سفید راه ظلم و عناد در پیش گرفته که بالاترین نمونه آن حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی است؛ کاخ سفید در این مورد همکاری با ظلمان، ستمگران و فتنه‌گران یهود را هدف و وظیفه خود قرار داده و این تعاون و همکاری خبیث، آمریکا و غرب را به دردسر انداخته و برای آنان هزینه‌های سنگین و نکبت‌های پی در پی به ارمغان آورده است.
کاخ سفید به جهت حمایت از یک موجود نامشروع، دروغین، غاصب و جنایتکار مرتکب اشتباهات و جنایات فروانی شده است. حکام اروپا و سردمداران آمریما برای سرکوب مسلمانان و دشمنی با اسلام و اسلامیان و برای ایجاد فتنه در سرزمین‌های اسلامی به حمایت از صهیونیزم و سپس اسرائیل برخاستند و تصمیم گرفتند تا جمعیت قلیل چپاولگر غاصب جنایتگر را بر یک ملت بزرگ و استوار تحمیل کنند و قهراً این انتخاب شیطانی، غرب را وارد قمار بزرگ و خطرناکی کرد.
ملت‌های مسلمان در آغاز پیدایش و استقلال آمریکا هیچ نظر و احساس بدی نسبت به این کشور نداشتند لکن همکاری سردمداران آمریکا با اسرائیل ملت‌های اسلامی را در برابر آمریکا و آمریکا را در برابر ملت‌های مسلمان و بلکه ملت‌های جهان قرار داد. آمریکا با تمهیدات صهیونیست‌ها وارد جنگ جهانی اول و دوم شد و به فکر سلطه‌گری و ظلم به ملت‌ها افتادند و سرانجام اینان با همکاری صهیونیست‌ها و در راه مقاصد آنان هیروشیما و ناکازاکی را به خاک و خون کشیدند.
انقلاب اسلامی ایران در پاسخ به خباثت‌های مشترک کاخ سفید، صهیونیست‌ها و شاه واقع شد و پوزه هر سه آنان را به خاک مذلت کشاند و جنایات شدیدتر و بیشتر کاخ سفید به دنبال انقلاب اسلامی ایران پدید آمد و قیام ملت‌های اسلامی در برابر سلطه‌گری آمریکا و جنایات صهیونیست‌ها جوابی به حرکات زشت و شوم آمریکا بود و امروز جهان اسلام در یک پانزده خرداد و بیداری سراسری است که هرگز خاموش نخواهد شد و لاجرم یک 22 بهمن پیروز در انتظار امت اسلام است تا بار دیگر همانطور که همکاری یهودیان با قیصران روم بر ضد عیسی مسیح فایده‌ای نداشت و سرانجام یهودیان مقهور پیروان مسیح شده و از اورشلیم اخراج شدند و همچنانکه همکاری سران یهود با سران قریش در دشمنی با پیامبر اسلام به جایی نرسید و در این میان یهودیان متضرر شدند و فتنه‌هاشان دامن خودشان را گرفت، این بار هم در این برهه تاریخی و در طلوع پیدایش بیداری ملت‌ها و حرکت مستضعفان جهان باز هم شاهد فرو ریختن کاخ استکبار فراعنه زمان و پیروزی مظلومان جهان باشیم.
روی کارآمدن انسان مغرور و فاسدی مانند اوباما و ترامپ و دودمان فراعنه کاخ سفید بشارت دهنده جهانی فارغ از مستکبران و نصرت و پیروزی مستضعفان است. امروزه آثار فرود آمدن فراعنه کاخ سفید قابل مشاهده است چه بسا ملت آمریکا نیز بیدار بشوند و اجازه ندهند کلید قدرت به دست افرادی نظیر اوباما یا ترامپ بیفتد. وقت آن رسیده که ملت آمریکا هم بیدار بشوند و بداند که «سگ زرد برادر شغال است».
امید است پیشاپیش فرود آمدن کاخ ظلم و ستم آمریکا را ببینند؛ آنطور که سقوط شوروی را و آنطور که سقوط مدائن و بیزانس را.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالفتح دعوتی

captcha