معرفی نمايندگان عراق در مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3567229
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

معرفی نمايندگان عراق در مسابقات بین‌المللی قرآن

گروه بین‌الملل: نهمین دوره مسابقات ملی قرآن «النخبة»(نخبگان) عراق با هدف انتخاب نفرات برتر جهت حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن در کشورهای مختلف جهان، 17 تا 20 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

نمايندگان عراق در مسابقات بین‌المللی قرآن معرفی می‌شوند
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری قرآنی «قاف»، مرحله نهایی نهمین دوره مسابقات ملی قرآن عراق به همت مرکز ملی علوم قرآن وابسته به اداره اوقاف شیعیان عراق و در دو بخش قرائت و حفظ کامل قرآن کریم برگزار می‌شود.
این مسابقات در سالن اجتماعات «الحمزة» آستان مقدس کاظمین برگزار خواهد شد و عتبات مقدسه عراق نیز در برگزاری این مسابقات همکاری می‌کنند.
این رقابت‌ها با شعار «قرّاؤنا.. حفاظنا.. نبراس عراقنا»(قاریان ما..حافظان ما..چراغ‌های درخشنده عراق ما) برگزار خواهد شد و در پایان نفرات برتر به‌عنوان نمایندگان عراق در مسابقات بین‌المللی قرآن در کشورهای مختلف جهان معرفی می‌شوند.
لازم به ذکر است، مرحله مقدماتی این مسابقات در تمامی استان‌های عراق برگزار شد و از هر استان یک قاری و یک حافظ به مرحله نهایی این رقابت‌ها که قرار است 17 تا 20 بهمن‌ماه در جوار حرم مطهر امام موسی کاظم و امام جواد(علیهما السلام) برگزار شود، راه یافتند.
captcha