سناریوسازی علیه انصارالله به بهانه تخریب مساجد
کد خبر: 3567328
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

سناریوسازی علیه انصارالله به بهانه تخریب مساجد

گروه بین‌الملل: دولت فراری یمن و ارباب سعودی آن که از مقاومت مجاهدان انصارالله به ستوه آمده‌اند، بار دیگر برای تخریب چهره این جریان انقلابی به اتهام واهی تخریب مساجد توسط این گروه روی آورده‌اند.

سناریوسازی علیه انصارالله به بهانه تخریب مساجد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «ارم نیوز»، «احمد عطیه»، وزیر اوقاف و ارشاد دولت فراری یمن به دیدار «شیخ عبدالعزیز آل الشیخ»، مفتی اعظم عربستان سعودی و از چهره‌های تندرو و منفور وهابیت رفت و با ارائه گزارشی دروغین و کذب مدعی شد که شبه‌نظامیان الحوثی شماری زیادی از مساجد و مراکز دینی را تخریب و چپاول کرده‌اند.
احمد عطیه در این گزارش سراسر کذب و ساختگی همچنین مدعی شد که بیش از 299 مسجد تاکنون توسط انصارالله منفجر شده و 24 مسجد نیز به طور جدی آسیب دیده‌ است.
وزیر اوقاف دولت فراری یمن در ادامه همچنین، مدعی شد که گروه انصارالله تاکنون 146 مسجد را به پادگان نظامی برای کشتار، تخریب و ذخیره‌سازی سلاح تبدیل کرده‌اند.
عبدالعزیز آل‌ الشیخ نیز که از چهره‌های تندرو و افراطی وهابیت به‌شمار می‌آید، در این دیدار در حالی شیعیان الحوثی را کودتاگر نامید که انصارالله دارای پایگاه مردمی بسیار مستحکمی است و دلیل واضح این مسئله، مقاومت تقریبا دو ساله آن‌ها در مقابل حملات و جنایات وحشیانه و غیرانسانی رژیم آل‌سعود است.
مفتی اعظم عربستان در ادامه اظهارات سخیف خود همچنین، فرقه‌گرایی را خطری بزرگ برای کشورهای اسلامی دانست و بحران عراق و سوریه را پیامد طائفه‌گرایی دانست، این در حالی است که رژیم آل‌سعود با حمایت مالی و تسیلحاتی از جریان‌های تکفیری و تروریستی بیشترین سهم را نابودی تأسیسات و زیربنای کشورهای سوریه و عراق داشته است.
دولت مستعفی یمن تلاش می‌کند با حمایت رژیم آل‌سعود در برخی محافل منطقه‌ای و بین‌المللی حضور پیدا کرده و خود را نماینده مردم یمن معرفی کند، اما واقعیت امر این است که این دولت فراری هیچ پایگاهی در میان مردم این کشور ندارد و مردم مظلوم یمن با دل و جان در کنار انصارالله ایستاده‌اند و با وجود محاصره تقریبا دوساله این کشور، همچنان در مقابله حملات هوایی رژیم سعودی و تهاجم‌ زمینی مزدوران آن مقاومت می‌کنند.
این برای نخستین‌بار نیست که دولت فراری یمن و حامیان آن برای تخریب چهره انقلابی و مردمی انصارالله و مخدوش‌کردن جایگاه آن در میان افکار عمومی به چنین ادعاهای کذبی متوسل می‌شوند، چرا که پیش از این نیز برخی رسانه‌های مزدور عربی مدعی شده بودند که حوثی‌ها به دانشگاه قرآن کریم و علوم اسلامی شهر «صنعاء»، پایتخت یمن یورش برده‌ و اقدام به ضرب و شتم دانشجویان دختر این دانشگاه کرده‌اند.
ادعای پرتاب موشک بالستیک به سمت مکه مکرمه از سوی انصارالله و مانور رسانه‌ای گسترده بر روی آن و طرح ادعایی مبنی بر ممانعت حوثی‌ها از برگزاری جلسات قرآن از دیگر ادعاهای مطرح‌شده برای معرفی انصارالله به‌عنوان جریانی ضد دین بوده است.
به نظر می‌رسد، بازوی رسانه‌ای ائتلاف نظامی علیه یمن به‌ویژه رسانه‌های سعودی از آغاز این جنگ ناعادلانه و نابرابر تلاش گسترده‌ای آغاز کرده‌اند که انصارالله را جنبشی شورشی و کودتاگر و اقدامات آن‌ها را خارج از دایره اسلام و قرآن معرفی کنند، اما با وجود نزدیک به دو سال از کشتار مردم بی‌گناه یمن از سوی متجاوزان سعودی، ایمان و اراده ملت یمن و حمایت آن‌ها از انصارالله روز‌به‌روز بیشتر شده است.
captcha