پایان چهارمین مسابقات قرآن دانشگاه‌های عراق
کد خبر: 3570614
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷

پایان چهارمین مسابقات قرآن دانشگاه‌های عراق

گروه بین‌الملل: چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن دانشگاه‌های عراق شب گذشته، 16 بهمن‌ماه در مسجد کوفه به کار خود پایان داد.

پایان چهارمین مسابقات قرآن دانشگاه‌های عراق
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری «عین للانباء»، مراسم اختتامیه این مسابقات شب گذشته به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب(س) در مسجد کوفه برگزار شد و طی آن برترین‌ها تجلیل شدند.
در این رقابت‌ها 35 دانشگاه و دانشکده دولتی و غیر دولتی حضور یافتند و شرکت‌کنندگان در جمع شخصیت‌های دینی اسلامی، فرهنگی، سیاسی، آکادمیک و رسانه‌‌ای با یکدیگر رقابت کردند.
سید‌محمد موسوی، تولیت مسجد بزرگ کوفه و آرامگاه‌‌های وابسته طی سخنانی اظهار کرد: مسابقات قرآن دانشگاه‌های عراق با همکاری تولیت مسجد و دیگر دانشگاه‌های عراق برگزار شد.
بنا بر این گزارش، احمد سعد عبدالواحد از دانشکده «رافدین الجامعه» عراق، علی حسین عکراوی از دانشگاه اسلامی این کشور و عبدالرحمن ساجد از دانشکده «امام اعظم» به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.
گفتنی است، مسابقات قرآن دانشگاه‌های عراق از چهار سال پیش با مشارکت 8 دانشگاه عراق در مسجد کوفه آغاز شد و امروز تعداد دانشگاه‌های شرکت‌کننده افزایش یافته و به 35 دانشگاه رسیده است.
captcha