انتقاد نماینده مجلس آمریکا از فرمان ضدمهاجرتی ترامپ
کد خبر: 3574382
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

انتقاد نماینده مجلس آمریکا از فرمان ضدمهاجرتی ترامپ

گروه بین‌الملل: نماینده ایالت «ایلینوی» از حزب دموکرات در مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا در نشستی در مرکز اسلامی شهر «ناپرس‌ویل» از فرمان ضدمهاجرتی ترامپ انتقاد کرد.

انتقاد نماینده مجلس آمریکا از فرمان ضدمهاجرتی ترامپ
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه خبری «chicagotribune»، حدود 150 نفر از مردم شهر «ناپرس‌ویل» دیروز دوشنبه، 25 بهمن در نشستی در مرکز اسلامی ناپرس‌ویل تبعیض دینی فرمان ضدمهاجرتی ترامپ را مورد بررسی قرار دادند.
«بیل فاستر»، نماینده ایالت «ایلینوی» در این نشست با انتقاد از فرمان نژادپرستانه ترامپ گفت:‌ فرمان ترامپ برخلاف ارزش‌های آمریکا بوده و یک فرمان اسلام‌ستیزانه است.
وی گفت: ترامپ با فرمان ضدمهاجرتی خود مدعی دفاع از امنیت ملی آمریکا است، درحالی‌که تاکنون یک نفر در این کشور توسط مهاجران مسلمان این هفت کشور اسلامی کشته نشده است.
فاستر افزود: حقیقت این است که ما اعضای کنگره باید کمی جرئت به خرج داده و با هم علیه فرمان ترامپ و در دفاع از آزادی مذهبی اقدام کنیم.
«شعیب قدری»، مدیر مرکز اسلامی ناپرس‌ویل نیز در این نشست با ابراز قدردانی از حمایت‌های مردم از مسلمانان، گفت: معتقدیم با حمایت مردمی که وجدان بیدار دارند، بر نفرت و تبعیض پیروز خواهیم شد.
captcha